• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Mmmmm...blev sugen på lite bubbel nu men det är för långt till systemet så det får bli i morgon i stället!

Skönt att du har någon som lever i liknande situation som du Lapinette! Man känner sig lite mindre konstig då!

• Page

Hehehe Lapinette, mina droger har kroppen producerat på egen hand så kan tyvärr inte dela med mig. Fast lite vin gör tillvaron lite ljusare...

Som jag sa tidigare så ska man inte vara realist för att må som bäst!

• Page

Skinjackan kan kanske kicka igång några endorfiner?

• Page

Eller en extrasväng för att titta på vackert kakel till badrummet?

Åh, jag är så sugen på glänsande vita 10x30 plattor!

• mugglesfan

Just det Lapinette - när får du inhandla skinnjackan (el inte )?

• mugglesfan

Page: jag var i kakelfasen förra våren när vi skulle bestämma kakel till våra nya badrum och kök. Vi körde på stora vita (tror faktiskt de var 30x60 el nåt) i badrummet, de ska sättas stående. Det blir lite lyxig "hotellbadrumskänsla" (du får tänka dig ett bra hotell då ). Vi tänkte att vitt är klassiskt och håller länge men formen var lite roligare än tex 15x15 kakel. På golvet tog vi skiffergråa rektangulära lite ojämna klinkers. Jag är såå nyfiken på att se hur det blev!

• Page

Hmmm, vill förtydliga att jag inte är manodepresiv, att jag mår skit ena dagen och toppen andra. Realistfasen höll på några dagar innan töntinlägget, lyckades bara att låta bli att skriva något om det.

Eller Lapinette, att du ger dig själv ledigt några dagar (ej från tråden) och tillåter dig själv att sörja några dagar!

• Page

Ååååååå....det blir nog skitsnyggt Muggles! Ungefär som jag vill ha det fast jag vill ha mitt kakel liggande för att "sträcka" ut vårt minimala badrum.

När är det inflyttningsdatum?

• Page

Vad har ni valt för färg på fogen?

• Page

Vi skippade kakel i köket och beställde rostfria plåtar. Blev jättebra men jag får putsa som en galning!

Svar på tråden När märker man av det?