• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Japp, småsupa är ordet då jag har tagit en pytteklunk rödvin (ur mannens glas) de senaste fredagkvällarna. Bara för att känna smaken. Alltså tänk en halv normalklunk. That's it. Men i den andra tråden skulle det nog räknas som farligt alkoholintag absolut. Jaja. Ska bara tillägga att jag inte gjorde inlägg där för att provocera dem (då hade jag ju fått skylla mig själv) utan det var när de gick igång på mitt inlägg som mina horn växte ut. Men jag tog djupa andetag och gjorde inga påhopp tillbaka trots god lust. Man har ju sett exempel här på BT där det totalt ballar ur.

Men i denna tråden finns det mkt mer acceptans för att alla kan tänka olika - det tycker jag är skönt!

Själv har jag inte haft så mkt 6 på senaste tiden - börjar nästan undra om mannen inte tänder på mig längre Trots större byst...

• Lapinette

Det tackar vi för Mindre!

Avs. en SL-trafikant

• sweetstreet

Jaja, jag börjar redan sikta in mig på nästa ÄL eftersom jag faktiskt inte tror på denna omgång.

Och så hoppas jag att mannen kommer iväg med sina simmare nästa vecka så vi får svar på det. Då kan jag ju sedan kontakta läkaren och ev börja göra egna kontroller av mig själv också. Innan gynbesöket.

• sweetstreet

Vickis,

de kanske hade planerat bröllopet först och sedan blev på smällen????? Utan att liksom riktigt ha "planerat" det senare?

• viktualia

sweetstreet - sant, men håll med om att det är ett STORT risktagande i ett sådant beslut (att köra bröllop i v30 eller ännu senare).. och med tanke på alla rabiata bridezillor så kan man ju undrar hur det slutar...

• Liten med Mindre

Undrar om inte ägget är på gång snart i alla fall? :? Lite nyper det om jag känner efter lite extra.

*hoppfull*

• mugglesfan

Vickan: japp jag såg ditt inlägg. Jag håller tyvärr inte med dig om att det finns goda alkofria viner (jag har dock hittat en alkofri ölsort som jag konsumerar). Men jag har kanske inte provat alla sorter heller.

Sweet: jag förstår dig helt och hållet med känslan av "måste-sex", been there, done that liksom. Men det är ju för en god sak Men visst, det blir ju jobbigt i längden. Ok, några ggr kan man ju hålla på så men när man är inne på 6:e, 7:e gången, puh!

• sweetstreet

Muggles,

ni kasnke bara är inne i en 6-svacka?????????
    Eh, det kan man få lite nu och då ju. Det går säkert över!
    Fast om man fortfarande inte plussat kan man tyvärr inte "unna" sig ngn 6-svacka som är särskilt lång. man måste ju försöka pricka ÄL hela tiden. ojoj! Inte konstigt att man blir trött.... ;)

• mugglesfan

Vickan: jag håller med dig - visst är det ett risktagande att ha bröllopet i v30. Men som Sweet skrev, det kanske inte var meningen. Själv körde jag på "en-sak-i-taget"- metoden. Bröllop först, sedan sex utan regnkappa (som Nenne skulle sagt). Inte av moraliska utan praktiska skäl - ville inte riskera att inte kunna dricka bubbel el vin på mitt bröllop (det skulle de veta de där rabiata nolltoleransförespråkarna!).

• viktualia

mugglesfan - röda alkolholfria viner smakar druvjuice enligt mig.. men Vitt finns det åtminstone ett som är jättegott. Drack det tillsammans med min mamma för några veckor sedan (hon äter så starka mediciner att hon inte får dricka alkohol)

Det heter Sutter Home Fre Premium White nr 1941. Kanske värt att testa?!?

Vi drack det till ost och kex.

Svar på tråden När märker man av det?