• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Oj, skrämde jag iväg er? Ingen har skrivit här på 1 timma....ooootroligt!

• Page

Hahaha, Muggles, jag såg det jag också! Var tvungen att kontrollera om jag hade stavat rätt!

Lapinette, Lite självbedrägeri hjälper till en viss del! Livet är nog helt ok utan barn också men än är det för tidigt att ge upp! *rosa sken rules*

Åhå, en klipptid? Snart är både du och maken färdigundersökta också!

• Page

Maken är borta i kväll så det blir tigerräkor i vitlökssmör till middag! Mmmmmm...synd att de luktar så illa innan de är tillagade!

• mugglesfan

Nix, jag är kvar! Var bara tvungen att fixa lite med en annan dator...

• mugglesfan

Har aldrig lagat till tigerräkor faktiskt. Finns så gott om vanliga räkor här på västkusten

Undrar vad jag ska äta ikväll? Mannen ska nog iväg och träna på järngympa (90 min intensivgympa med järnstång) och det är inte ngt för mig längre tyvärr.

Inatt hade han dessutom snarkorgier så jag var tvungen att gå och lägga mig i soffan (vi har ingen extrasäng). Det har alltid funkat innan men jag fick så satans ont i ryggen (obs, Frejis! gnäll gnäll ) så jag var tvungen att gå tillbaka till sängen och lägga mig. Där har jag lagt en extra bäddmadrass för att få det mjukt nog för ryggen. Jag har alltid sovit gott i soffan tidigare (jag är ju bara 160cm så jag får plats utan problem). Jag har verkligen blivit känslig! Knepigt...

• mugglesfan

När Cicci gjorde sitt inhopp i alkotråden så var det flera som höll med henne! JAg trodde hon skulle bli totalt sågad vid fotknölarna så som de gick på innan. Men mig var det minsann ingen som höll med, snyft snyft... Men gött var det att det blev lite balanserat iaf!

• Page

Oj, inget vidare med ryggen Muggles! Öronproppar eller kanske en sån där antisnarkgrej till maken vore kanske något?

• Page

Hahaha, lite otur i tajmingen bara Muggles!!

• Lapinette

Själv ska jag ha BrudSommars släkting på middag ikväll. Var på lunchen och köpte lite god Rioja och choklad. Vi är ju skolkamrater (dvs i samma höga ålder) och gifte oss i somras och fortfarande barnlösa. Skönt att ha någon i bekantskapskretsen som är i samma fas i livet som en själv. Övriga skolkamrater har barn (de har man inte sett röken av på flera år) och den nya umgängeskretsen är ofrivilliga singlar.

• Lapinette

Page - kan du inte skicka över dina droger till mig? Jag är så förbannat trist och realistisk så här vandras inte på några söta moln inte.

Svar på tråden När märker man av det?