• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • viktualia

Frejis - ojdå... jobbigt... en näve jordnötter kanske passar bättre i så fall....

• viktualia

Page - med tanke på dina spännande personanalyser som du skrev om trådfolket här så tror jag absolut att du har skrivit/slängt en bestseller!

• Page

Skumt med detta hur man reagerar på socker. Det känns som om jag kan trycka i mig hur mycket som helst utan att bli "speedad". Likaså med kaffe, märker ingen uppiggande effekt. Det är kanske som med maja, det tar inte på alla! :-;

• Frejis

Viktualia - kanske, men det är så gott att det inte räcker med en näve ;) och då sätter nästa psybrytet igång med temat "jag är tjock".

Page - det är bara att mejla.

• viktualia

Frejis -aaajaja jag orkar sällan få psykbryt över att jag är tjock... fast så är fallet.. hm... tänk om man använde all energi som går åt till sånt här - till något positivt istället?!?! Shit vad med grejer som skulle blivit gjort då...

• Page

Hehehe, min katt klämde ur sig ett äkta hundmorr i sömnen! Gulligt!

Vi handlade massa gott i går så nu ska jag titta i kylskåpet och bestämma mig för vad det blir till middag.

Lycka till med tentan Frejis!

• mugglesfan

Har ni tänkt på att tentan är farligt likt tanten?!

• mugglesfan

Understimulerad - jag?!

• Frejis

:) det sista var bra Muggles :)

Apropå psykbryt, här kommer lite om efter ÄL symptom - känner lovande tryck i magen (är varken kissnödig eller tränat för mycket) och brösten är liite ömma. Drömma kan man ju, eller hur? ;)

• Lapinette

Här är jag bara borta från tråden i någon timma och så är helt plötsligt Page tillbaka! Welcome back! Och vännen livet består inte pengar och lyx...det är dock en bra bortförklaring från min sida om det inte blir barn. Jag är ju numera inne i en förträngande fas. Går omkring med i ett slags jättevadd som säger att åhhh, livet blir helt ok utan barn, tänk så mycket skoj man kan göra då, de där små äckliga krypen bara spyr och skiter på sig!

He, he...tror ni att det hjälper? Har faktiskt bokat klipptid, så nu står herr gyn på tur.

Svar på tråden När märker man av det?