• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Muggles: var tvungen att gå in och titta på tråden. Aggresiv ton är tyvärr bara förnamnet.

Moppy: håller tummarna att det blev en liten böna i magen.

Det vore skönt om det kunde komma lite regn, så mycket damm ute på gatorna nu, nys! Och ögonen blir röda och små ;) Våren med alla allergier har börjat "lovande", med snuva och enorm trötthet.

Vill faktiskt veta nu om våra koncentrerade försök under den tidiga ÄL funkade. BIMar först i slutet av nästa vecka.

Dags att någon plussar i tråden, det känns att det var hundrafemtiotusen år sedan det var ett plus.

• BrudSommar2006

Muggles, oj vilken tråd! Det verkar vara med den som med den där körkortstråden någon hittade tidigare, det verkar finnas så många hysteriska, halvt ilskna människor här! Hoppas ingen av dem hittar hit...

• sweetstreet

Jisses Muggles!!!

En sådan tråd vill man nästan inte doppa näsa i. Huh!!!!!
    Vissa personer ÄR verkligen bara FÖR mycket!!
    Alla kan väl ha en åsikt. Man måste inte tycka lika. men man kan ändå resperktera varandra såpass mycket i ett öppet forum att man låter folk ha en egen åsikt utan att totalt hoppa på dem.

Skumt med så'na trådar tycker jag :(

• sweetstreet

Moppy!!!
    HEEEEj
    Roligt att du tittar förbi ibland!
    Och vad bra att du fått ngt hormontillskott. Vad var det för ett horomn? Alltså vad tror de att det hormonet skulle hjälpa dig med? Är det att ägget ska fästa??? Eller har det med själva ÄL att göra. Fast det borde det ju inte eftersom du ju har blivit befruktad förut???

Jag håller tummar!!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Frejis,

Klaga på du! Du är bland vänner!!!!!!!!! :) :) :)

Ibland hjälper det verkligen att få skriva av sig lite här inne. Eller att få vädra sina åsikter.

• sweetstreet

Mindre,

jag tror ditt ägg kommer lagom till helgen! Inte dumt ju!!!! Mer tid att ha lite roligare 6 än en vardagskväll när man är trött. :)

Mitt ägg är ju också på vift. men just nu känns det som om det gör detsamma. Orkade inte med något skump igårkväll. Mannen har åkt på min förkylning och låg huttrandes med feber igår. Jm. Känns som om denna månaden inte var så bra timing för oss....

Tack Moppy för tipset om spermeikvaliten förresten!
    Men det kan nog ändå vara svårt (för oss iallafall som inte har samma aptit på 6 som Lappis man) att få till det varje dag i typ en veckas tid. Näe, varannandag och sedan kasnke varje dag precis runt böjen?? Men då måste ju böjen fortsätta komma när den sak! Grrrrr! Just nu tror jag min böj åkt på solsemester till annan ort...?? :?

• sweetstreet

Oj alla försvann visst nu.... :o

• Frejis

Sweet: Ha, det känns att jag inte har några åsikter. Du känner säkert igen känslan - man har sprungit och sprungit och sprungit och plötsligt blev allt klart, och så sitter man med någonting ganska enkelt (och skittråkigt) och försöker hitta distractions samt saker att gnälla om :)
    Hur är det i NYC, har förkylningen gått över?

• Lapinette

Men vi tillåter inga agressiva påhopp i den här tråden. Även Muggles som gillar att småsupa under sin graviditet är välkommen !

• Frejis

Varannandagsex kan ju ge känslan att "idag har vi gjort det och imorgon får man vila", dvs det påminner om tandbortssex på något sätt. Bättre rutin med varje dag då man vet att inga pauser är tillåtna :) *säger Frejis som har orkar ha sex två gånger under två veckor*

Svar på tråden När märker man av det?