• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Muggles!!

Eller så är det just en leksak som skulle behövas som "tröstpris" till de som måste på't igen nästa ÄL...? :?

Hoppas du får en skön kväll med te-scones och kompis! :)

• sweetstreet

September,
    ja man vill ju hörahur det gått!!

Har värdena fortsatt gå ner?

• sweetstreet

Själv har jag kissat på stickan men fortfarande ingen böj i sikte. Men funderar faktiskt på attskita i stickorna och bara köra varannadagsprincipen framöver. Jag vet ju ungefärnärÄL börinfalla så man får väl pöka på då'rå.

Fast kontrollfrekaet i mig sägerattdettroligtvis inte kommer att bli så.För jag villändå gärna veta när den därjäklarns böjen ärså man kan fokusera lite extradedagarna. Detta trots att jag inser att stickorna kanske inte visar helt korrekt ändå. Man är ju verkligen komplicerad...

• start september

Hej!!

Ja, värdena har fortsatt neråt så det känns jätteskönt! Nu är det bara en liten bit över där man testar plus. Nästa prov är om en vecka. Kanske, kanske är det noll då så att man kan börja vänta på ÄL, men lite längre tid tar det nog.

Jag är lite fundersam över taktiken framöver. När vi väl fick till det så var det RR, Bisolvon, folsyra, Berocca till båda samt bara bakifrån och extra orgasm för mig efteråt. 6 fem dagar före böjdagen, två dagar före böjdagen, böjdagen samt två dar efter böjdagen. Ingen avhållsamhet i alkohol, maken tvärtom kanonfull tre dagar före böjdagen.

Vad är lärdomen av detta tror ni?

• sweetstreet

September!
    Det låter jättwebra att värdena går neråt!!!!! :)
    Kram och grattis till dig!

Hm ang det där med hur man ska bära sig åt så har jag faktiskt ingen aning längre.
    Börjar känna att det känns lite frustrerande att vad man än gör, hur man än försöker "ändra i protokollet" så blir det ingen skillnad.

Jag har gett upp detta med rr. Vill helst inte rucka på min cykel igen känner jag. Det passade inte mig alls.
    Vad är Berocca egentligen? Har nog inte riktigt fattat det, eller så har jag glömt.... :?

• sweetstreet

Ja, jag undrar också var Syrran tog vägen???????

HAllååååå!!!!!!!!

Hur har det gått för dig med alla provtagningar och tester?

• sweetstreet

Alltså september, gäller er "körstil" alla gångerna under den ÄL-perioden? Dvs körde ni bakifrån alla gångerna ni 6-ade eller varierade ni de olika dagarna???

Hu, ibland funderar man på om man skulle ha ett "körschema" OBS!!!!! Detta är HUR OROMANTISKT eller SPÄNNANDE som helst!!!!! :o
    Jag hoppas att jag itne kommer dit, men ibland så känns det som om den logiska delen i min skalle vill kunna "bocka av" en massa. "Fungerar inte, gå vidare till nästa..."

Knäppt? Javisst!

• sweetstreet

Jag tycker det svåraste är att försöka beräkna vilka dagar det borde vara störst chans att köra runt ÄL. Vi har ju testat varannandag nu. Verkar inte riktigt vilja. Men vi testade varje dag förut och det fungerade inte heller.
    Dels för att både min man oich jag blev totalt less på 6 om man "måste" göra det varje dag. Dels hävdar han att simmaran inte alls är lika många (eller han vet ju egentligen inget om själva simmaran utan mer om deras "poolvatten" hehehe) om man gör det varje dag. För han säger att han kan känna att gör man det varje dag i en period så kommer det liksom "mindre varje gång". Och det ligger kasnke ngt i det med eftersom man ju inte får ha haft 6 på minst två dagar innan man ska lämnna typ simprov?

Svar på tråden När märker man av det?