• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Och JA!!!! Det är återigen lite härligt 6-snack! Det gillar jag!!!
    Nog för att det är intressant att höra barnvagnsdiskussioner också ibönad, men riktigt lika roande är de kasnke inte?? :?

Även om de säkert är "nyttigare"!!!! ;)

• viktualia

Men det där med skav - det kan drabba mig ibland av vanligt sex - med bara 1 omgång så att säga.. tur nog går det över ganska fort!

• Bröllopstokiig

Jag bara sitter och LER, ha ha ha jätte kul diskussion!

Vi hade inte heller sex på bröllopsnatten Sweet!
    Vi hade efterfest i vår svit och lade oss förs 06 på morgonen, då pallade jag inte.
    Sen vaknade jag på bröllopsdagen med mens och ösregn. Så jäkla trist... det sjuka var att jag hade tagit med mig Clear Blue testet och skulle testa på söndag morgonen, men det behövde jag inte.... jävla tant att göra intåg just då!

• Lapinette

Jag knaprade fortfarande piller på vårt bröllop. Ville inte ha mens på vår bröllopsresa. Det var superskönt!

• sweetstreet

Vickan,
    vi kom inte fån vår bröllopsfest förrän efter 4 på morgonen så vi anlände nog inte till hotellet förrän vid halv 5 på morgonen eller så. Sedan hade vi ju en rätt hektisk vecka bakom oss med få timmars sömn, plus jet-lag, så det var inte konstigt man var trött :)

Hehe, egentlgien tog det nog en vecka till innan vi hämtat oss ordentligt efter bröllopet. Med sömn och så alltså.

Och så jättemycket mer 6 blev det inte efter bröllopet eftersom vi bodde hos min mamma...

• Snart så....

prova skavsår från både sex och ridning, DÅ kan man vara regelrätt hjulbent

• sweetstreet

Oj det där lät suspekt!!!
    Självjlkart blev det mer 6 efter bröloopet!!! bara inte just de återstående två veckorna vi var i Sverige!!!!!!

• Lapinette

Vi var också supertrötta efter bröllopet. Låg bara och sov, hade sex och förflyttade oss till poolen. Det var vad vi orkade med de första dagarna.

• Snart så....

hoho då vet jag vad som väntar för bröllopsnatten fast då kanske vi börjar öva för baby 2 :D

• sweetstreet

Ojojoj Snartis!!!!!!

Dubbelridning med andra ord!!!! :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?