• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Japp! Jag vill ha Våååååååår nu! Men det ska tydligen bli kyligare till helgen igen. Trist.
    Men inga minusgrader iallafall.

Men ni har väl varmt i Sverige med nu? Har jag läst.

• sweetstreet

Eh Drule vad F-N är DET?????????????

har jag aldrig hört?!?!?!!? :o

• sweetstreet

Låter som taget ur typ Star wars eller nå't :D

En Droid och en Drule.... :)

• Snart så....

jupp det är skönt i Sverige nu 5-10 grader och SOLIGT :D :D

fast å andra sidan skulle jag inte ha nått mer värme

• viktualia

Normal sexlust.. tjaaa håller helt med om att man är för trött alldeles för ofta..

Läser om era utläggningar om tandborstsex och tänker att "kära nån vad jobbigt"... för inte statistik över vårt sexliv men nån gång i veckan kanske är vårt normala läge.... sen påverkar ju sånt av alla mina resor och grejor också

• sweetstreet

ja, det blir inte riktigt lika mycket pipp längre tyvärr.

Eller jo runt ÄL nu så försöker man ju.
    Och det ÄR ju faktiskt precis som alla 6-experter säger (OCH Mugglan!!! :D) att när man väl GÖR det (trots att huvud och kropp först bara säger "jag är trött o vill sooooova") så BLIR det ju nästan alltid skönt!!!!! Och det känns superbra efteråt!

Men det är väl som Mindre sa, man måste ha någon väldigt stor "morot" (och nu snackar vi inte av den typen som hänger mellan någons ben!!!) för att verkligen "få till det". För i normala fall (läs ej ÄL) så skulle man lugnt somanat med huvudet på kudden utan att tönkt talet 6 ens....

• mugglesfan

En gång om dagen el varannan dag - HALLÅ ELLER?! Det är ju jätteofta! Då får man fanimej vara nykär!

Pröva 1 gång/vecka el 1,5 vecka... hos oss. Sedan är det ju inte så jämnt fördelat - ibland blir det varje dag i 2-3 dagar och sedan inget på 2 veckor. Men det tycks som om vi båda trivs med det so what?

Jag tror faktiskt att statistiskt är 1-2 ggr/vecka det "normala" medan frekvensen för småbarnsföräldrar är 1 gång/mån läste jag - är det dit man är påväg????!!!!

• sweetstreet

Vickis,
    haha!!!!!!!

Men jag kan ett dialektalt ord också!
    Kodd!!!! (eh vet inte om det stavas så???) men det är skånska.

Själv tycker jag det låter supersött, men det är tydligen int själva tanken. Och enligt de skåningar jag träffat så tycker de inte så. Jaja. Jag gillar det iallafall.

kodd kodd kodd kodd kodd!!!! :) :) :) :)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden När märker man av det?