• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Aha!!!!!!

Ja det verkar ju vara en bra tidsplanering Snartis!!! :)

• Lapinette

Snartis - otroligt vi är inne på ett bröllopsforum och jag hade inte en aning att ni levde i synd.

• mugglesfan

Sweet: japp paus förstår jag helt och hållet men det är tråkigt när folk försvinner för gott. Hoppas verkligen att Page kommer tillbaka!

• Snart så....

Hahahah japp vi lever i synd men inte sååååå lång tid är det ju kvar :D

• sweetstreet

Shit Lappis!!!!
    Det kanske är just DET jag är!?!? :o

När jag (om jag) någosnin får träffa er IRL så kan ni vänta er en Marabouchokladkaka i permobil....

• sweetstreet

Tja fast jag brukar slinta på tangenterna även i vanliga fall ju Vickis, suck... :(

Har kanske för feta fingrar???

• Snart så....

attans nu måste jag bege mig, ska tvinga med mig sambon till HM för att prova lite mammakläder. Har möten resten+nästa vecka och har ingen skjorta :(

Har en underbar kväll tjejor :D

Kram på er alla

• sweetstreet

Just nu kan jag iallafall skylla på att min hjärna inte är riktigt som den ska pga av att den är fyylld med typ snor....! :o :o

• sweetstreet

Haha Snartis! Skulle vara kul att se din sambo prova mammakläder!!! :D :D :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?