• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Lycka till iallfall på HM Snartis! Hoppas att både du och din syndlevarsambo hittar något som ni gillar!!!!! Moahahahahaahaaaa!!! ;) :D :D

• viktualia

sweetstreet - jag tror hur som helst att du är i högform... visst var det så att du också satt hemma och jobbade idag?!?

man blir ju lite lappsjuk av sånt och laddad för nätkackel... hm.. som om jag inte var det annars... *fniss*

• Lapinette

Själv ska jag snart bege mig iväg på ett funkpass med en kompis. Därefter hem till dubbelavsnitt av Greys Anatomy.

• sweetstreet

Muggles,
    jag tror nog både Moppy och Page komer titta in här igen framöver. Iallafall hoppas jag ju det.
    Men det kan verkligen vara lite tungt att vara här ibland när man hör till de som aldrig plussar också. Inte för att ni som plussat "tar över" på något sätt, utan kanske mer för att man så lätt att bli ännu mer fixerad vid allt som har med ÄL och BIM att göra när man hänger i tråden. Och ibland kan man känna att man måste försöka "komma ifrån" det.

Själv har jag ju svårt att komma från tråden mer än kanske ngn dag för jag är ju så nyfiken och vill hela tiden veta hur allt är med er.... :?

• sweetstreet

Ja, egentligen är jag ju sjuk.
    Men som sagt det är lättare att kackla på nätet än IRL när man har halsont...! :)

• sweetstreet

Lappis!
    ha det så bra på funken!!!!
    Själv ska jag ta och "vila" mig lite tror jag. Och sedan ta itu med lit jobb också.

• mugglesfan

Sweet: jo jag förstår att det kan vara jobbigt ibland. Och ibland tänker jag på det när det blir många ord om magar och annat - att det kanske är jobbigt för er "minusare" Måste bara säga att barnvagnsdiskussionen var otroligt tråkig fast det är aktuellt för mig. Jag trodde jag skulle bli mer intresserad efter NUPP när jag kunde boa för fulla gubbar men icke. Inte just av barnvagnar iaf... 6-snack är mkt roligare!

Jag kommer ihåg i höstas att jag försökte ta en paus från tråden för jag var ju så deppig över tanten men det gick inte - jag ramlade tillbaka igen direkt. Eg inte tråden som gjorde mig deppig men man blev ju väldigt fokuserad precis som du säger. Men som sagt, kunde inte hålla mig härifrån och så har det fortsatt!

Kan vi inte utlysa en rolig leksak som pris till årets första plussare istället för vas?

• mugglesfan

El en flaska glidmedel MOAAHHAHAHahhaoahha

• mugglesfan

Finns det på flaska förresten? Kanske är på tub? *funderar*

• mugglesfan

Nä nu ska jag sluta terrorisera BT och åka hem till min reseintresserade polare (som Lappis vet vem det är ) och äta te med nybakta scones.

Sept: du får berätta sedan imorgon hur det gick med dina tester!

puss i bävern allihop!

Svar på tråden När märker man av det?