• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Japp så kan man kalla det :D

• sweetstreet

Snatris när är det dags nu igen . Alltså bröllopet??

Kick'n kommer väl i sugusti? Är det nära till bröllopet sedan??

• sweetstreet

Cicci, jkag det är fan att tanten kommer när hon är som minst välkommen. I allas våra fall gäller ju det mest hela tiden förstås. Men även innan barnverkstaden kom igång tyckte jag att hon ibland kom väldigt olämpligt...

• Bröllopstokiig

Nu ska jag på extern representation, fasen med när det är så kul här... men jag har en trevlig morgon att se fram emot
    Läsa i kapp!

massa kramar på er alla tok-fior

• mugglesfan

Nä sex på bröllopsnatten blev det inte men det hade vi snackat om redan innan att vi inte skulle ha ngt tryck på oss att vi "måste" det. Vi la oss halv fyra på morgonen och då ville man bara sova efter en underbar dag och kväll.

Jag fick alltid skav därnere när jag red. Är nog lite felbyggd för ridning tyvärr (ska inte gå in på detaljer här ), särskilt nedsittning i trav - ouch! Men av sex - iaf - en gång brukar jag inte få det. Men om man har känsliga slemhinnor så kan det nog def hända. En del får väl komplettera sina egna vätskor med glidmedel?

• viktualia

sweetstreet -fniss.. tjaaa vi laddade upp med att jobba mån-tors veckan innan bröllopet, fast jag halvdäckade i förkylning tis-ons och jobbade hemifrån... fredagen hade vi semester med flängde som galningar fram och tillbaka i hålan... så särskilt utvilade var vi inte på bröllopsdagen...

ett annat höjdarsex inträffade när vi lite otippat sov på hotell en natt i höstas... så jag tror nästan på det där med att göra omgivningen romantisk...

• sweetstreet

Men HIMMEL vad jag slinter på tangenterna hela tiden! Mina inlägg ser ju fan inte kloka ut!!!! :o :o :o

Som en mentally retarded som samtidigt stammar i staccatto..... :[ :[ :[ :[ :[ :[

• Snart så....

sweet, Kick´n kommer i augusi och sommaren därpå är bröllopet. Då är h*n ca 1 år och då kanske det är dags för syskon

• sweetstreet

Javisst kan det vara bra med lite omväxling för 6-lusten. Det tror jag med.
    Lite miljöombyte är aldrig fel!

• Lapinette

Ja du Sweet, du förstår vilken uppfattning vi har om dig! Du måste ju komma till Stockholm och visa att du inte är en stammande, efterbliven liten sötsak.

Svar på tråden När märker man av det?