• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Jag ahde lkångsdistasnförhållande för flera år sedan med min dåvarande pojkvän, och det kan jag säga att NÄR man väl sågs då så var det kanintakter!!!! Uj...

Ibland hade man sådana skavsår (!!!) :o :o :o att man inte riktigt kunde gå normalt på ett par dagar efter att han åkt igen.... :D

• mugglesfan

sweet: testa att pilla på drulen när ni ser på tv och se vad som händer...

• sweetstreet

Fast 7 gånger på rad tror jag kanppt vi gjorde ens!!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Muggles,

det har jag gjort ibland!!!!Det brukar oftast sluta bra!!!!!!! :D

• viktualia

låter ju i vanlig ordning som "Prydliga klubben" men vi var nog hemma vid 2 efter vår bröllopsfest - mest pga lokalen skulle utrymmas vid halv 2. Jag hade dessutom INGA förväntningar.. min inställning var att sex kunde vi ha nån annan gång.. men ACK vad fel jag hade.

Och jepp, vi sov alltså hemma på bröllopsnatten...

• Lapinette

muggles - vi behöver inga leksaker eller filmer ...det funkar ändå.

Bröllopsnatten så somnade vi men morgonen var trevlig dock så har jag ett bättre minne från den kvällen han friade. Då svämmade känslorna helt över och vi ville bara hem till sängen!

• Snart så....

hhahaha helt otroligt....

Själv tyckte jag det var otroligt på en semester att göra det 2 ggr/dag under 14 dagar :)

• mugglesfan

fasen, vilken go diskussion! Äntligen lite 6-snack. Nu skulle Nenne vart här.

Har Moppy helt lämnat oss också? Känns som om skaran har tunnats ut...?

• sweetstreet

Jo lite kanske.
    Men det är ju förståeligt också. Ibland behöver man ta paus även från denna underbara tråd.

• Snart så....

hahha vad är Frullan nu? Nu missar hon ju allt sexprat

Svar på tråden När märker man av det?