• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Vädret här ÄR verlkigen konstigt! Det svänger hit och dit. Häromdagen var det minusgrader och idag ska det bli 20 plusgrader!!!!!!!! :o :o :o Det är redan 16 grader och klockan är inte ens lunch!!!

Knasigt.

• Snart så....

Sweet, usch krya på dig snabbt så du kan hoppa på mannen vid ÄL

• mugglesfan

Sweet: kör ändå även om du inte hittar ägget. Gäller även Mindre. Har en kompis som aldrig fick utslag på ÄL-testet men hon blev gravid ändå!

• Liten med Mindre

Äsch - jag vet ju att mitt ägg är lite efter den här gången. Får väl leva upp till att Mindre är lite efter... ;)

Eller så är jag lite före som är ute i god tid...

Men jag letar gärna ägg ihop med dig Sweet. Kan hända tänker ägget bli lite sent så att ni hinner kvickna till. Håller en tummer för det!

Känner mig i alla fall uppåt också av att vårsolen kommit. Det höjer energin något enormt, trots envist kvarkande i luftrören. Det blir spännande att cykla imorgon...

• Bröllopstokiig

Mugglan, just det - du ska ju med åka skidor!
    Jag ser inga som helst problem med att kasta sig ut i pisten, jag längtar som en tok!
    Har inte ont någonstans. Och i hlegen var jag ute och promenerade i 4 timmar på raken, och det funkade.... så skidåkning det blir enkelt, man får vila lite i liften upp igen

Krya på dig SWEET!

• sweetstreet

Jo det är härligt med sol och vårkänslor!!!
    Men just nu är det lite väl mycket rossel i luftrören och ihopkleggade bihålor för att jag riktigt ska kunna njuta.

Men men vi får väl se om ägget (böjen) dyker upp.
    Själv hoppas jag nästan att ägget var tidigt (förra veckan) när jag hade min lilla skumma mellanblödning. För då sexade vi ganska rätt (tror jag) i timing. Utan att ens veta om det. Men, men. Troligtvis kommer böjen senare och kasnke är man i bättre form tills dess.

*hosthost*

• sweetstreet

Cicci,
    tack!!!

Låter förresten härligt att du börjat rensa i lådorna!!! :D :D :D

• Lapinette

Muggles - skoj att vara med på fylleslag nykter....NOT! Men härligt att få åka skidor. Pratade med brorsan igår (som har fixat huset) och undrade finns det snö? Det är ju så varmt i hela Sverige just nu...panik!

Sweet - du är väl så het att stickan inte ger något utslag. Du får improvisera denna gång. Sexa till det varje dag under två veckors tid så kan ni ju knappast missa ÄL.

• sweetstreet

Sanrtis,

skönt att höra att du mår bättre iallafall! :)
    Jag ska försöka krya på mig, men gissar att det mest är att vänta ut eländet. Har man tur håller man sig ändå frisk ett tag efter detta. Kanske har man boostat sitt immunförsvar?

Bra att ditt illamående försvann. För DET lät verkligen inte kul att börja en ny sådan omgång.

• Snart så....

hur har Mindre lyckats smitta dig Sweet???? det låter som ni har samma influensa?

Det måste jag säga att jag har varit oförskämt frisk sen jag blev gravid. Då menar jag inte de typiska gravsymptomerna...

Svar på tråden När märker man av det?