• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hehe LAppis!!
    Ja varje dag i två vecokr låter som en hit!!!!!!
    Hm, det trista är väl att t o m en sådan sak som superhärligt 6-ande KAN bli slentrian om man gör det FÖR ofta... Detta var väl en nyhet för er alla?!?!?!?!?! ;) ;) ;)

Haha tycker faktiskt även att varannadags-6andet som vi försökt köra hyfsat (utom nu i sjukdomstider) runt ÄL kan kännas lite väl trist. Usch, det märks att man blivit gammal. Känns som om vi helt klart har höjt vår 6-frekvens jättemycket sedan vi börjat försöka få till det. Så innan måste den alltså varit väldigt låg då?????? :(
    Det var nog flera år sedan man mer eller mindre hade "varannandags6" enbart på lust? Hm, kanske säger detta något om ens prioriteringar?? *funderar*
    Jag älskar 6 och har normal lust (tror jag, vad nu är normalt?) men ofta är man ju så sabla trött!!!!! kanske jobbar man helt enkelt för mycket???

Äsch, nu blev det babbel....

• sweetstreet

Ja det är ju så mycket skit som kommer med internet!!!!!!! :o ;) :D :D :D
    Så kanske kom ett litet eländigt virus från Mindre som lurade sig ända till mig.

För det kan ju inte ha något att göra med att typ 90% av alla mina kollegor är/har varit sjuka...??? :?

• Meddelande borttaget
  • Lapinette

Oj, skrev något som censuren tog hand om. Det var nog för många ord i stil med k*t och s*x. Trist! Hade blivit underhållande läsning här.

• Snart så....

Nääää det är mkt troligare att du fått viruset via datorn från Mindre :D :D :D

Hmmm ja sexlivet blev mkt bättre under barnverkstaden. HMmm som du skriver så jobbar man och är sliten i veckorna och iallafall jag var inte så upplagd för sex då. Tyvärr var vi nog så tråkiga att det mest blev helgpippande hmmmmm

• sweetstreet

Oooooopssss! Tråkigt Lappis!
    Kan behöva lite mer dekadenta inlägg här! Tycker det blivit lite väl "tamt" på sistone har det inte???????? :o

• sweetstreet

Japp varför blir det så?!?!?!?!?!?!?

Varför blir man just en så'n där "trist vuxen" som man aldrig trodde man skulle bli?! :?

• sweetstreet

Näe nu får vi ta och testa filtret lite tycker jag!!!! Det har jobbat alldeles för dåligt på senaste tiden. Ja förutom nyss då förstås när Lappis tydligen fixade lite aktivitet... :D

• Liten med Mindre

Förlåt Sweet!

Det måste ha slunkit igenom några virus när jag suttit sjuk hemma och surfat. Har inget antivirusskydd där. :( Very sorry!

Ingen kan säga att jag inte är givmild i alla fall!

Svar på tråden När märker man av det?