• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Helt galet men mitt jobb kanske inte hinner få in ersättare för mig i tid. Fast jag struntar fullstänligt i det, jag går när jag måste.
    Synd bara om kunderna....

• Bröllopstokiig

Här är en som sitter och rensar i lådorna och slänger allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Snacka om att jag mentalt är på väg!!!!!

Tjohoooooo

• Snart så....

Cicci: :D :D :D :D

det har oxå börjat med :D rensa bland papper och skit...

• BrudSommar2006

Snart så, tror de växte upp tillsammans och gick i samma klass??

• BrudSommar2006

Lapinette, det låter trevligt med vinkväll, i helgen när vi sålt bilen, varit på UL och visste att nya bilen kommer den här veckan så kände jag för att fira lite och tänkte att tja, det får väl bli mineralvatten...

Nej, nu ska jag iväg och hämta bilen, hej så länge.

• Lapinette

Snartis - Brudsommars syssling är en av mina bästa kamrater sedan 20 år tillbaka då vi gick i samma klass i gymnasiet. Tror faktiskt jag var på Brudsommars studentfest uppe vid Odenplan. Kan det stämma?

• mugglesfan

Jag känner inte alls att jag mentalt har lämnat jobbet än. Tycker fortfarande att mitt jobb är grymt kul! Men herregud, jag ska jobba 4 mån till så det är väl bra att jag inte lagt av än...

• mugglesfan

Cicci: nästa vecka åker vi skidor båda två! Jag ska ju till Åre med jobbet på ons. Jag hoppas det funkar att åka lite skidor också så att jag inte får ont i ryggen el så. Annars blir det ju lite trist... Det brukar vara rätt blött på de här resorna så det blir också intressant, att sitta där med sin alkofria öl och se de andra fyllna till

• sweetstreet

Hej Tjejer!!!

Här är det värsta vår-sommar-värmen idag! :) :) :)

Fast jag mår fortfarande skit så jag har inte gått ut och känt på temperaturen för jag tänkte stanna hemma från jobbet idag. Var ju där igår trots allt, och det tog lite musten ur mig (känner jag idag). Så det blir att jobba hemifrån idag.

• sweetstreet

Ska ju försöka få till det ikväll också. Men mannen. Om han nu inte insjuknar totalt. Han har blivit smittad såklart och går och rosslar och mår lite skit han med. :(

Fast jag har ju inte hittat mitt ägg heller än. Eller rättare sagt böjen. Den borde kommit igår, men ska kolla idag igen. Annars får jag väl börja leta ihop med Mindre?! ;)

Svar på tråden När märker man av det?