• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Frullan. Jag har en pytte mage, men det är ingen som ser att jag är gravid och jag har alla gamla kläder (utan gummiband) som vanligt. På kvällarna sväller jag lite dock.
    Tur är det väl att bebisen sprattlar så mycket, annars hade jag varit orolig som bara den och trott att den var avtuppad eller rent av död där inne. Det är nog en lite akrobat! Ligger väl raklång längs med ryggraden på mig och sparkar då o då ut mot urinblådan (tack för det pick'n)....

Nu ska jag gå hem, för jag har så förbenat trist på jobbet och gör ingen nytta alls.

Ha det fint alla darlings!

• Lapinette

Så Izzie och pirr har BIM denna vecka?! Hallååå hur går det tjejer!!?

Själv har jag BIM i nästa vecka, typ torsdag men räknar kallt med att få den elaka tanten på besök.

Efter mig brukar normalt Sweet och Page ligga men de skvätter ju lite då och då.

• mugglesfan

"skvätter ju lite då och då"

ÄL:
    sweet
    Mindre

• mugglesfan

Hej Vickan! Hur klarade du dig under driftstoppet då?! En hel förmiddag utan BT - ouch!

• Liten med Mindre

Åh, skulle kalla Sweet och Page nomadiserande cyklister. De flyter runt lite och vandrar från gäng till gäng av oss "taktfasta" cyklister.

Fast jag kanske inte ska säga nåt som själv börjat driva lite. Det är förhoppningsvis bara ett symptom på att jag är påväg från min trista inrutade tillvaro till något mer oförutsägbart. :) För att se positivt på det hela.

• viktualia

mugglesfan - jag är sjuk och jobbar hemifrån... så jag klarade mig ganska bra.. satt och yrade lite på msnen också... fniss fniss

• sweetstreet

Lappis,

Jag känner igen mig i dig!!!!!
    Själv har jag itne "gett upp" än men jag måste säga att det verkligen pendlar mellan desperation till likgiltighet. :( :( :(

Ibland känns läget bara helt hopplöst, och vissa dagar tycker man att "va fasen, det blir nog bra till slut".

Tycker iallafall det är bra att du ska ringa gyn och dra igån en udnersökning!
    Själv väntar jag ju fortfarande på min gyntid som ju inte var förrän i april :o

Vi lyckades iallafall få till det igårkväll trot NOLL lust alls från min sida. Hostig, snörvlig och allmänt trött.
    Var nog sista försöket denna månad eftersom mannen också började känna sig dålig i morse. Böjen bör komma idag (ska kolla stickan) så egentligen hde vi väl tänkt försöka få till det igen imorgon men vi får väl se hur det går med det nu.

Skickar lite uppmuntringskramar till dig Lappis!!!!!!!! :)

• sweetstreet

Skickar också en hel drös med kramar till Koko!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Lapinette

Hmmm...min kommer så punktligt förutom att den varit 1-2 dgr sen de sista två gångerna men det är den största avvikelsen hittils. Så det blir lagom med hemsk tant tills vi ska åka till Åre i nästa vecka. Hade tänkt att hålla upp med spriten fram till ÄL men funderar just nu på att dränka tanten på Tegfjället med en jädrans massa rödvin tillsammans med mannen och brorsan. Bra plan va?!

Svar på tråden När märker man av det?