• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Sweet, Är mellanblödningen slut nu? Och hur går det med slemmet? Har du några bisolvon kvar som kan hjälpa dig att bli av med det?

• Page

Frejis, Ahaaa, så jag drömde inte helt med detta om juridik! Är det en mer beteendevetenskaplig inriktning som du har nu? *nyfiken som vanligt*

• Page

Äääh, jag menar förkylningsslemmet i fall du inte förstod det Sweet!

Det verkar inte bättre än att jag jojnar förkylningsklubben. Än så länge så ser det ut som om det är en vanlig lätt förkylning, ingen megainfluensa som Mindre har åkt på.

• sweetstreet

Page,

jodå slemmet samlar sig....
    Tar just nu piller som ska lösa upp det, typ Bisolvon. Och mannen köpte en hostdämpande grej som jag ska ta ikväll innan jag lägger mig.

Än har dock inte hostan kommit igång på allvar. Utan jag känner mer hur det liksom samlar sig i bronkerna...uhu...

Har sovit en massa idag. Hur trött kan man egentligen bli??
    Men "måste" till jobbet imorgon. Får se hur det känns då, men jag har en knsla av att det inte kommer kännas särskilt skoj. :(
    Om jag mår som idag så kasnke jag faktiskt inte kan åka?? Får se.

• sweetstreet

Page min knasiga mellanblödning är över nu. Den höll på i ca 3 dagar eller så. Är det normalt för en sk ÄL-blödning??

Fast som sagt, jag ska ju ÄLa imorgon och stickan visar att det är på gång, så frågan är om det är fel på stickorna eller om min kropp bara är jädrans knäpp?

• Frejis

Sweet,
    tack för länken :) tråden var inte alls dum... nä, nu ska jag inte skoja. Men det går att skratta åt eländet, med en liten bismak av sarkasm.
    Undrar om jag skulle klara av gravidmöten på MVC utan att säga någonting dumt/ironiskt med en blodallvarlig ton * kliar mig i pannan* Det är kanske sista steget in i vuxenlivet :)

När det gäller ÄL mellanblödningar har jag ingen aning om det. Mindre har ju droppelidropp före mens, men det är ju inte samma sak.

Krya på dig Sweet!

Page,
    den här gången pluggar jag på socionomlinjen, det blir dags att göra praktik på hösten. Därav juridik. Får se vad det blir för jobb sedan, i mitt stilla sinne hoppas jag på någonting ok, men har insett att det inte behöver bli så enkelt.
    Hur går det för dig på jobbfronten?

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Hur mår du sweet? Jag tänkte - att om du är rädd att smitta maken får ni väl se till att inte andas på varandra för mycket. Och låt honom göra jobbet om han är frisk.

Det lämnar visst bara en position att välja på eller... :D

Du hade förresten helt rätt i att jag var till Ulriksdal och kikade på växter. Men jag behövde ersätta några av de jag dödat eller slängt ut med nya. En stor jättefin i hallen och så två små till sovrummet. Fortfarande ser det kalt ut jämfört med innan. Men vi vänjer oss nog.

Ulriksdal var en fantastisk inrättning för krukväxter. Trädgårdsblommor med gissar jag, när den tiden kommer. Aldrig mer Plantagen för annat än jord. Och inte deras egen jord heller. Blä!

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jisses vad ni har skrivit flitigt efter jag försvann igår. Nui är såååååååååååå duktiga

hmmm läste det där om hetabad och att mannen inte ska göra det... det tipset hade nog iallafall jag missat (så tack) Både jag och maken älskar att ligga i badet och ju varmare desto bättre. Men nu verkar det ju som tur var inte ha spelat en avgörande roll för oss...
    Hmmm konstigt att det inte tog för oss på sommaren då... jag menar då badar man ju inte badkar...

ja ja, det tog iallafall ochd et är ju huvudsaken.

jag har fortfarande riktigt ont i magen från och till. men jag antar att det är för att jag kanske överanstränger mig... så jag får vel skylla mig själv. Men jag tror inte att det skadar borren. han kommer bli ett härdat litet barn

jag har dock upptäckt att min sits i sadeln har ändrats på senare tiden, jag antar att det har med graviditeten att göra. Jag får helt ärligt ganska ont i musen av att sitta ner traven beroende på hu8r skumopig hästen är.
    men var det inte nån som skrev att könet växer när man är gravid? kanske är det som känns

haq ha ha vilken info jag delar med mig av va??? ha ha ha

hmmm vad är det jag läser om en träfff på torsdag menas denna torsdag eller nästa?
    jag måste åka tillbaka till hålan på torsdag för att coacha lite och mitt tåg kommer inte till centralen förräns vid 20 så jag kan nog inte.... men men

Åhhhhhhh vad jag håller tummarna för er medsystrar i tråden som kämpat så tappert så pass länge nu. Sj'lvklart håller jag tummarna för ALLA i tråden som kämpar men missförstå mig rätt. det finns ju några som varit med och gråtit, skrattat och skrikit sedan läääänge så det känns lite extra.
    åhhhh vad jag skulle önska att ni började langa in era pluss nu. det skulle få vårsolen att värma ännu mer.

Näe nu ska jag kolla in diskussio0nen om rödhåriga barn
    tjingeling....

• Liten med Mindre

Och på tal om andra lustiga trådar. Myssurfade lite innan jag gick hem igår, och kunde inte låta bli att kika in i den nya gravidtråden - om de som vill starta verkstad på bröllopsresan. Det är så mycket härlig naivitet där! Så många som lever på hoppet att de kommer att "göra" en bebis på bröllopsnatten. :D

Hoppas att några får sin dröm i uppfyllelse. Undrar bara om de tänker vara avhållsamma före och efter bröllopsnatten för att veta vilken natt bebisen blev till... Och hur många som har ÄL-vecka till bröllopet. :D

• Liten med Mindre

Var rädd om musen FruL.

Du kanske får installera en kudde fram i sadeln? Eller bara låta bli kort trav?

Hur är det nya projektet du skulle starta? Det lät ju lovande förut...

Svar på tråden När märker man av det?