• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Brudsommar,

fast OM ni skulle ramla över ett hus som ni verkligen gillar så har ni en jättefördel för då kasnke det inte budas upp så hiskeligt som det annars gör!

Hade kompisar som var på lägenhetsvisning för ett par år sedan precis innan jul. Det var typ bara de som kollade lägenheten och de gav sedan ett skambud (UNDER "utropspris") och fick den för det eftersom säljaren ville sälja snabbt och inte ville vänta på en andra utannonsering ett par veckor senare. Så de gjorde en superbra affär!

Gissar att det kan var likadant med hus. För de flesta kommer som sagt igång att kolla hus lite senare under våren gissar jag?

• _koko_

Frejis - Vi hoppade ju över stora delar av den processen ni går igenom nu, så det går nog inte riktigt att jämföra...
    Sambon ska dock göra simprovet på onsdag tror jag. Ser fram emot att få det gjort, men det är såklart lite nervöst också... Undrar hur sambon känner sig... ;) Man får visst vänta på resultatet i 3 veckor ungefär, så det blir lite nagelbitande framöver. ;)

• Snart så....

just ja, lånade hem mina föräldras motionscykel igår. Så nu kan jag börja motionera lite :)

• Frejis

Sweet - Hua, du är här! :) :) :) Kul att se dig här så tidigt :)

Koko - ha ha, simprovet. Vi åkte tillsammans till Huddinge och jag väntade på maken i väntrummet. Det kändes... skrattretande eftersom jag fick intryck att alla visste vad han hade gjort där när han kom ut. Men så var det nog inte, det är min perversa hjärna som spelar med mig ;)

Jo, Sweet, jag glömde skriva att framläggningen är 27/4 och det handlar bland annat om skildringar av sexualitet utifrån Freud. Det passar bra när det kommer till utredningar av infertilitet och simprov - tur att maken min vet när han ska ignorera mig :)

Dags att få lite luft, känner på mig att hjärnan har blivit överhettad. Igen :(

• sweetstreet

Ojojoj Frejis!
    Det lät som "tunga grejer" det där!!!!! :o ;) ;) ;)

Freud och hela baletten!

Själv ska jag nog ta och krypa ner lite igen. Tittar in igen lite senare.
    kram på er tjejer!

• Liten med Mindre

Pigga på dig Sweet!

• BrudSommar2006

Sweet, jag tycker ändå att det är jättemycket folk på de få visningar man har att gå på tyvärr och de budgivningar vi antingen varit med i eller som man kunnat följa på nätet har gått upp med flera miljoner över utrop.

Nåväl, nu ska jag gå faktiskt, de som köpt vår bil kommer och hämtar om en timme.

• Page

Brudsommar, Grattis till tjejen! Drunkna inte i alla volanger nu!

Sweet och Snart så; Krya på er!!!!!!!!!!!

Frejis; Hoppas att man kommer kunna läsa din avhandling när allt är klart! Hmm, av någon anledning fick jag för mig att du pluggar juridik! Får inte ihop det med Freud...

• Page

FruL, Diskussionen om rödhårighet börjar på sid 336!

• Page

Min cykel har fått spader, jag har ingen aning vilken ände jag befinner mig i. Det känns som den nyligen tog slut, sen har det droppat lite till och nu har jag världens äl-känningar! Har aldrig tidigare fantiserat om läderkorsetter tidigare...

Svar på tråden När märker man av det?