• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

JUST det
    vi kan ju gå ut och äta en vardags kväll snart!!!!! det behöver ju faktiskt inet vara på en helg. Ellr hur!
    hur ser nästa vecka ut för er alla? den här vekcna har jag det lite körigt fast så klart kanske jag skulle kunna på onsdag....

jag längtar efter er!

• mugglesfan

Ja just det - Page: VÄLKOMMEN tillbaka! Du har som flera sagt här redan varit saknad!

Mindre: håller tummarna idag kl 11!

• mugglesfan

Snartis: det är nog Kick'n du kände av Det borde komma nu...

• nu är jag fruL

snartis
    ja jag blev lite orolig nu. jag pratade precis med mamma. och hennes lösning på alla sjukdomar jämt har alkltid varit "ta en alvedon och gå och lägg dig" oavsett om man brytit benet...Näerå men hon är väldigt cool.
    Men nu när jag sa att jag hade ont så tyckte hon att jag skulle gå och kolla
    Då börjar man ju undra.... hjon brukar aldrig tycka nåt sånt.

men det kanske kan vara ridningen. jag hoppade igår och det kanske sliter lite på upphängningen. det gör ont precis i sidorna precis ovanför höftbenen. det är väl där som allt hänger... eller hur.

vad tycker ni, ska jag ringa BM eller kan jag strunta i det.

snartis gumman. himla trist med illamående. Fy faaaan det trodde man ju att du skulle slippa nu.

vaddå ska du på UL både i v 19 och 20? eller är jag bara trög????

Ingen som kommer ihåg var diskussionen om rödhåriga var?

• Snart så....

Frullan, låter som ligamenten, det var där det började göra ont för mig. Du borde kanske ta det lite lugnt med ridningen eller skaffa bältet som stöd när du rider?

HAhah nej du är inte trög, ska dit nästa torsdag och på fredagen går jag in i v20. så det är precis imellan veckorna

• Snart så....

Tror förresten att du inte behöver ringa Bm ang det. Om det håller i sig så kanske du ska ringa.

Själv undrar jag hur jag kommer klara jobba så här mkt om mitt bäcken fortsätter göra så här ont?? Kan inte lyfta något, inte röra mig för häftigt, ont när jag ligger på sidan mm
    Känner mig helt handikappad :(

• Snart så....

Jag går gärna ut och äter i veckan men kan inte lova hur jag mår på tex onsdag....

• Snart så....

förlåt om jag är gnällig idag...det är så svårt att vara positiv när man mår så här

• BrudSommar2006

Lapinette, lyssna nu på FruL, det kommer visst att bli barn för er, sätt igång undersökningsproceduren bara!

FruL, tror inte att du behöver ringa BM, hon kommer antagligen att säga att det är helt normalt att ha ont tyvärr.

Snart så, trist att du mår som du gör, jag har tyckt synd om mig själv till och från men det verkar som om du har det värre just nu.

Jag lyckades förresten inte se att det ska bli en tjej men han var helt säker sade han. Vi bokade ju in ett privat UL nu i vecka 28 bara för att få chans att veta eftersom det inte gick att se på vanliga UL i vecka 18 då navelsträngen låg i vägen.

Det spelade oss ingen roll alls vad det blir, vi ville veta bara, eller främst var det väl jag som väldigt gärna ville veta!

• Lapinette

Brudsommar - vad skoj att det blir en liten tjej! Jag ska ringa min läkare denna eller nästa vecka så vi kan dra igång en undersökning. Jag orkar bara inte tänka på det. Mår bättre av att förtränga och planera in annat som är skoj. Jag är nog mer den där typen som försöker förtränga, inte gräva ned mig utan går vidare. Ett steg före...förbereder mig mentalt att vi kanske inte kan bli föräldrar.

Muggles - skrev med din polare igår kväll. Attans vad trevliga ni verkar vara på Västkusten .

Svar på tråden När märker man av det?