Hejsan!
Kul med en liten tjej! Grattis säger jag då Brudsommar, måste vara kul att få se henne!
Mindre lycka til idag!
Snartis, stackare... må illa... phuuu inte skoj. Du har verkligen haft problem med din graviditet om man jämför med mig... jag ska nog vara ganska nöjd faktiskt!
Jag mår KANON
Jag är bara så lycklig!
I går var jag o maken ute och promenerade i 3 timmar i solen! SÅ härligt. Jag är så glad för att jag orkar och har flåset, även om det inte är samma som innan.
Min lill* bebeis sparkar som fasen nu och det märks att h*n växer, eftersom jag springer på toa hela hela hela tiden. Inget jag lider av, men det är ju en aningens drycgt att känna sig kissinödig hela tiden fast man igetligen inte behöver få... så den lill* rackaren trycker antagligen på just på urinblåsan!
Frullan: Jag misstänkte att du var i stallet och att det var därför du inte svarade.
Jag kommer sticka till alperna i helgen och vara borta ett tag, sen hinner jag inte mer än hem förrän jag ska till Ungern... så helgerna är uppbokade fram till efter påsk, men jag måste säga att det var ju jätte trevlig när vi käkade den där måndag kvällen på söder innan jul, så vi kan gott köra en sådan variannt, så kan jag vara med
Nu ska jag på möte externt, så vi ses till lunch... fast då ska jag läsa i kapp, hinner inte det nu på morgonen...
Fattade det som att sweetan var sjuk. SÅ massa kryapådig kramar gumman!