• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Läste ikapp ca 25 sidor och vill bara säga-
    NI ÄR UNDERBARA!!!
    Känns som att jag fått massa nya vänner. Att sen Fru L är tillbaka i högform gör tråden bara bättre!

Tack för att ni hänger i- både ni som plussat och ni som väntar!

• pirr!

Jaha, det är väl som det brukar. När jag har tid att hänga här gör alla andra roligare saker.
    Men kan Sweetan kan väl jag!!!

• pirr!

Hålla låda själv alltså!

• pirr!

Är ensam hemma ikväll. Maken borta och de flesta vännerna bortresta, jobbar och är på "schlager-bjudningar". Faktiskt riktigt skönt att ha en kväll helt själv. Var på stan och köpte fin choklad och några ostar på NK. Fick även med mig några buketter ranunklar. En last jag har- kan inte gå förbi en blomsteraffär utan att köpa färska blommor!!

Choklad , ost, något alkoholhaltigt och laminon för mig själv- inte så dumt!

Kram på er och ha en skön kväll
    (kollar in här om en stund igen )

• start september

Pirr, delar din last för blommor. Så här års är det minst två buketter tulpaner i min iitala-vas- gårdagens fynd är oranga.

• start september

Jag känner också att ni i tråden är bra vänner Ovärderligt nu när jag helt plötsligt har en massa tid när jag bara orkar läsa böcker och hänga här.

En vacker dag vågar jag säkert krypa fram ur min anonymitet och lägga ut ett foto också. Laddar fortfarande för det!

• Vänner-fan

Tittar in jag också och säger hej.
    Är dunderförkyld, blä!!! När ska de elaka virusen sluta hoppa på mig???

Var ut och åt med maken igår. Stor mening. Jag kände igen smak alls. Över. Huvud. Taget. Så ikväll äter vi hemma. Och kollar på Melodifestivalen. Sååååå uttjatat redan, men vad gör man... (ja, jag vet, man kan hyra en video eller inte titta på tv alls, men är man sjuk så finns inte så många alternativ...)Vi har iaf inte sett några delfinaler eller så, så för oss är låtarna/framträdandena nya.

• start september

Pirr, sådana ensam-kvällar ska man faktiskt sätta värde på. Tänk att få göra, äta och se precis vad man vill, men samtidigt har tryggheten i att mannen/sambon finns där. Lyx för en trygghetsnarkoman

• Vänner-fan

Stickar förresten på en tröja till bebisen också. En grön. Nu när jag börjat med ärmarna inser jag att den blir ju jätteliten! Bebisar är verkligen inte stora... (Eller så är det jag som inte kan läsa stickbeskrivningen)

• start september

Vänner-fan,

tycker synd om dig med alla virus. Kanske är det då att man som höggravid är mer mottaglig? Försök se det som nåt positivt -dubehöver ta det lugnt och kan ligga i soffan med en kopp the och en bra bok, det kanske du inte hinner göra på ett tag sen

Svar på tråden När märker man av det?