• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Har inte sett "A beautiful mind" men den ska väl vara bra???
    Är det den med Russel Crowe??

Har hört att de stavt fel på Nobel i filmen!! HAhaha!!!! :D Tror det var bågon som såg den och sa att de skrivit Noble
    som "nobla priset" istället för Nobelpriset...! Om det var på någon bild av Alfred Nobel eller så som man ser någogång när Russel håller tal (eller något sådant).

Haha! Det tycker jag var humor!!!!!!! Snacka om att ha gjort dålig research innan man börjar spela in filmen.

• sweetstreet

Okej jag ÄR lite skadad jag VEEEET.

Men det är fredag och det är jävligt sköööööönt.

Sitter bara och väntar på att min ena kollega ska bli klar så vi kan gå ut och dricka lite drinkar... :D :D :D

Frågan är om det blir öl eller annat?

*funderar högt*

Tja vi får se var vi hamnar.

• sweetstreet

Är det verkligen ingen här som minns när Page skulle komma tillbaks??????????

Det är sååå ensamt att pladdra såhär för mig själv i tråden. Och så är det ju plågsamt för er att måsta scrolla förbi så mycket för attt slippa läsa alla mina helt onödiga inlägg.

Man vill ju inte gärna orsaka det fruktade scrollfingret hos er.... Ni vet ungefär som tennisarmbåge, musarm OCH förslitningskadade axlar på en och samma gång - men i scrollfingret!!!!! ;) :o :o :o :o

• Lapinette

Dött här idag men jag antar att ni alla är i sängen och hoppar på maken?! Själva har vi varit ute och tittat på kakel för att få idéer till vår kommande badrumsrenovering. Har nu ett par timmar över innan det är dags att dra iväg på kvällens middag och Melodifestivalen. Maken är lagom nöjd och undrade om han kunde få stanna hemma istället...Melodifestivalen med ett gäng tjejer lockade inte honom...men han ska med.

• Lapinette

Hur länge skulle Page vara borta? Om det var två veckor så borde hon vara åter nu i helgen.

• Lapinette

Och Sweet angående amning läste jag i dagens DN om en dam som hade stämt sushibaren i Fältöversten för att de bett henne gå till den allmänna toaletten och amma istället för på deras restaurang.

• start september

Sweet verkar skriva en massa kloka inlägg i andra relationstrådar noterar jag som surfade runt lite. Så hon tittar nog in snart!

Här är det lugnt, sover mest. Bröjar misstänka att maken håller på att få flunsan, det känns inte som jag vill ha det just nu...

• Lapinette

September - du får proppa honom full med vitaminer så han inte blir sjuk.

• pirr!

En lite lördagsvisit.

Hur skadad är denhär lilla hjärnan??? Hade mens för typ tre veckor sedan och missade ju ÄL förra helgen, men ändå går jag omkring och tror att jag kanske är gravid med förr-förra ägget!!
    Kan inte själv förklara detta med annat än att jag vet att vi prickade in bra kring förr-förra ÄL, att mensen var sen (testade dock neg på gravtest), vecka gick aladåb kom testade full böj på ÄL-sticka - som ju visar positivt även vid grav?!
    Som ni ser är logiken långt borta, men det går visst att vinkla även de mest övertygande fakta som man vill..

Svar på tråden När märker man av det?