• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Sweet, konstigt, när ska du ha äl?? Ibland kan man blöda när ägget släpper....
    Kanske hoppa på karl ikväll?

• Snart så....

Hooohooo idag hade jag svårt att klippa tånaglarna
    Tvungen att putta magen åt sidan :D

En manlig kollega kom just och sa att jag fått större mage bara denna veckan! Han skrattade och la till att jag kommer bli stor som ett hus
    Hahahah han är helrolig och har en dotter på 1 år så han har just gått igenom allt...

• sweetstreet

Förresten Grattis till plusset Stormis!!! :)
    Självklart är det superkul att ni plussat!

Men måste också få inflika att jag håller med Lappis och Cicci. Det är inte sååååå himla kul att "nyligen-plussare" kommer hit och typ "rapporterar plusset". Vi är många i tråden som försökt hur länge som helst, så det kan kännas lite som jobbigt för oss. :(

Men vill du hänga med oss är du SJÄLVKLART välkommen till tråden! :)

Om du bor nere vid Götet så har du ju kasnke nära till Muggles och Vänner-fan???

Själv får jag aldrig vara med på alla träffarna :( :( : ( :( Skittrist!!!
    Bor i NYC så det är för långt att resa för en fika eller brunch.

• sweetstreet

Snartis!!!!

kanske behöver kick'n stor plats för att h*n ska kunna fara runt där inne och kickboxas?! :)

• sweetstreet

Ja jag tänkte på det där med blödning vid ÄL också. men jag tror inte riktigt på det ändå?
    Jag testade t o m med en sticka igårkväll för att se om den gav utslag men den var toknegativ! Så det är nog inte det.

Ska inte ha ÄL förrän på om 5 dagar så blödningen kom ju nästan 1 vecka innan ÄL.

Skitkonstigt!

• Lapinette

Nu blev det fart på tråden!

Det blev ett mysigt restaurangbesök men faktum är att jag inte orkade bry mig angående barntillverkningen så jag sov istället. Det kanske var dumt, om det är som de två sista gångerna så kan ÄL vara idag. Men jag håller tummarna för vår torsdagsomgång. Inte mycket att hålla för ...men ändå.

• Lapinette

Sweet - låter konstigt. Blöder du fortfarande eller var det bara lite? Jag har en gång haft en sån där liten blödning och det var nog när ägget lossnade.

• sweetstreet

jag blöder typ pyttelite nu. men OM det är en ÄL-blödning blir jag sur!!!! för då har vi typ missat ÄLen!!!

• Snart så....

Nääää det har ni inte, hoppa på honom ikväll :D :D :D

• sweetstreet

Eftersom min beräknade ÄL inte är förrän tisdag nästa vecka så har vi inte precis stors6:at denna veckan. Fick till det i tisdags och ahde tänkt försöka igår men var alldeles för trött så det blev nanna kudden istället. Som du lappis! ;)

Så OM det var en ÄL-blödning nu igår (onsdag) så känns det helt kört.

Förresten har ni koll på detta med utslag på stickan??? Jag kissade ju på en igår för att kolla detta, men den visade inget. Hur länge efter ÄL visar den böj??? Jag menar kanske var den negativ igår för att jag kissade för sent så att hormonet redan gått ner. det var ju trots allt en hel dag efter att blodet kom så dåmåste väl ägget lossat redan under natten till igår kasnke??

Svar på tråden När märker man av det?