• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Förresten uppdatering under signaturen Koko på sid 411, längst ner!

• Lapinette

Snacka om en som har stenkoll (pirr!).

• pirr!

Tack och bock. Önskar jag hade samma koll på kroppen och hur man skall bära sig åt för att bli befruktad!!!!!!!!!!!
    vill ha receptet!
    Fredagsslöar- får inget gjort alls idag.

BrudSommar- UL idag va? Spännande att se det lilla livet. Har den fått något namn som kickn, pickn och boris?

• sweetstreet

Hej tjejer!!!
    tittar in en snabbis jag med!

Lappis hur gick det igår med restaurangbesök och månromantik??????? Blir det några små varulvar kasnke??? ;)

Syrran
    JÄTTEKRAM till dig!!!!!

September,
    känns verkligen skönt att du tar allt så bra! Jag skickar en STOR kram till dig med och hoppas att allt bara blir bättre och bättre från och med nu!!!!!

Mindre,
    skönt att du börjar friskna till nu! Lite äggletande och tårtätande verkar vara det rätta?! ;)

Vill även säga att igår började jag blöda!!! :o bara lite (ungefär som alldeles i slutet av mensen) men det kändes inte särksilt bra, Jag menar jag har inte ont eller så, men jag börjar ju såklart undra supermycket över varför det kom en blödning sådär!!!!!!?????? Lite orolig blir man ju att något är fel. Är mittemellan mens och ÄL så det borde absolut inte komma någon blödning nu! Men om det inte kommer ngt mer så får man väl helt enkelt bara tro att det var ngn liten mellanblödning och inget farligt?! :?

• sweetstreet

Brudsommar!
    Skitkul med ULet imorgon!!!! :)

Förstår att du längtar!

• Snart så....

PLUSS-kaka recept för 2

1 dos aladåb
    1 dos rosenrot
    2 dos bisolvon
    5 doser simmare -gärna snabba rackare

Börja med att intaga rosenroten och bisolvon. Invänta aladåben, sexa i flera dagar, Doggy-style eller varfri position. Avluta varje omgång med en kontors-centrifug eller benen-i-vädret. Efter 5 omgångar är det dags för jäsning och gräddning. Efter ca 14 dagar är pluss-kakan färdig för testning.

Tips! för en mer smakrik kaka så kan alkohol intagas under tillverkningen

• sweetstreet

Vänner,
    Håll ut och käka lite av Mindres piller-tårta! Ifall hon nu lyckas kast någon åt ditt håll....?! ;) :D

Har ingen aning om ifall smörj av nedre regionerna kan hjälpa??????? Men som du skrev, skadar lär det inte göra, så fortsätt smörj du! Men är det inte svårt att nå dit (nu när du har magen i vågen)????? :? *kliar mig i pannan och funderar lite*

• sweetstreet

hahahaahah!!! snartis!!!!!!!!! :d :d :d :d :d :d :d :d

• sweetstreet

Äsch!!!! Nu blev det jvlgt fel!!!! menar såklart
    :D :D :D :D :D :D :D

• sweetstreet

Slirar runt på tangentbordet.... Hm!

Svar på tråden När märker man av det?