• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Åh Mindre, kan inte jag få lite tårta av dig???

Jag är hemma och har ont. Aldrig förr har jag haft så här ont i magen av mensvärk. Har sovit max 3 timmar i natt, bara värk och mer värk. Undrar vad de där konstiga pillrena jag fick egentligen gjorde. Inte går det att få tag på JÅ heller. :( Har helt förtvivlat ont och går på starka värktabletter... Blä! :(

• Liten med Mindre

Jamen Cicci - det närmar sig ju påsk. vem annars letar ägg runt påsk om inte påskharen?

Du skulle bara ana vad det ska skuttas i den äkta sängen. Bättre det än hostas i alla fall.

Hur gör harar? Anar med förtvivlan att det är bakifrån som så många andra djur. Och de lyckas ju över förväntan varje gång. De och kaninerna. Kanske skulle föröka i alla fall. Fast det inte är någon favorit direkt.

• Lapinette

Men usch syrran det låter inte skoj! Har du inga starka tabletter hemma? Attans vad sjuka och eländiga vi är på tråden just nu...men så ser det även ut här på jobbet 3 av 9 är hemma pga feber. Håller tummarna att man slipper.

• Liten med Mindre

Åååå storasystern - vilket eländes elände!

Finns det ingen akut du kan ringa och fråga vad du ska göra? Någon måste ju kunna svara.

Plockar fram en orörd tårta och dekorerar med fina runda små piller som tar bort det onda.

*Laddar upp ett frisbee kast*

Syrran - fånga! Bäst att du får hela tårtan och skär i bitar att fördela över dagen. INGEN sprit till värktabletterna bara!

• Lapinette

Jag är kanin men lyckas inte ialla fall . Kan säga att så oaktiva som vi varit denna gång har aldrig hänt tidigare. Men det är kanske bra med alla möjliga förändringar för att få till det. Hoppas att vi prickade in rätt dag. Men som sagt...kommer inte hoppas denna gång då det känns kört redan nu.

• Lapinette

Ska nog gå ut i köket och tröstäta lite äppelkaka sen igår.

• Storasystern

Inga riktigt starka tabletter tyvärr...
    Misär!! Jag går tillbaka till min väremdyna och duntäcke!
    Ha en trevlig fredag i tråden! :)

• Storasystern

Tack för tårtan Mindre! Ska dosera den jämt över dagen, men jag behöver nog en bit redan nu! :)

• Liten med Mindre

Syrran - Kanske ett varmt bad kan hjälpa? Vet att jag inte vill bada när jag har mens, men kanske kan smärtan hjälpas.

Värmedyna?

Ring sjukvårdsupplysningen och gynakuten och allt vad du kan komma på!! Eller se till att någon gör det åt dej i alla fall!

• Liten med Mindre

Ja - du hade en värmedyna redan. Då var inte det förslaget till nytta.

Svar på tråden När märker man av det?