• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Sweetstreet: Förresten - det blir INGEN NYC-resa! Mötet är omplanerat till Boston istället och då försvann min lust att följa med... JAg ville ju till NYC, shoppa, glo på folk, äta bagels och träffa Sweet!

• sweetstreet

Jag tycker det är superfjantigt faktiskt!!!
    Har aldrig ritkigt fattat det där att det skulle vara så himla konstigt att visa en tutte!!! Herregud!

Om folk tycker det är jobbigt måste de väl inte sitrra just på någon som ammar heller! Man kan faktiskt titta bort eller t o m kanske höja blicken till ansiktet (ifall man nu vill/måste prata med den som ammar).

• A.M.

Det är tydligen så att brösten säckar ihop även om man inte ammar ... De växer ju väldigt under graviditeten och dagarna efter förlossningen då mjölken rinner till blir de gigantiska ... Så "skadan är nu redan skedd" liksom även om man struntar i att amma.

• sweetstreet

Å NEEEEEJ vad tråkigt!!!! :( :( :(

Jag hade verkligen sett fram emot att få träffa dig och Livia!!!!!!!

Jaja, det blir nog så att alla ni trådiosar alltid kommer att vara just trådisar för mig.... Suck! :(

Hade så gärna träffats men man är ju itne direkt hemma i Sverige särksilt ofta direkt.

• A.M.

Fast det är faktiskt så konstigt att ögat lätt dras till babyns huvud, som ju är vid bröstet. Kommer ofta på mig själv med att sitta och glo åt amningshållet till när jag träffar kompisar med bebisar. JAg skäms inte men kan förstå min killkompisar som blir lite besvärade, de kan inte låta bli att titta fast de inte vill och så är de rädda för att mamman ska tycka att de glor ...
    LAddat det där

• Lapinette

Kommer du inte till Sverige i sommar så vi får fixa en brunch...säger kaninen som hittills aldrig varit med på någon träff.

• sweetstreet

Men om man har implantat kasnke man inte ens KAN amma?????? Kanske skär man av en del körtlar när man stoppar in implantatet??

Så det kasnke inte går. OIch kanske säckar brösten inte lika mycket om man har en påse koksalt eller silikon där?????

Ja, inte vet jag. Är inte ett dugg intresserad av bröstförstoring själv.
    Är fullt nöjd med små bröst eftersom jag ändå tycker de skumpar alldeles för mycket när man hoppar o studsar omkring. Större hade bara varit jobbigt.

Men visst, jag håller med om att det kan vara otroligt vackert och kvinnligt med större bröst, men för egen del går det bort!

• sweetstreet

Det blir nog inte Sverige i sommar tycärr. Jag har skjutit upp det till sensommar-tidig höst beroende på hur allt känns med jobb och så.

Vi ska ju på vår försenade bröllopsresa i maj så jag kan bara inte ta mer semester under sommaren. Tyvärr.

• A.M.

Men Sweet, angående IRL-träff. Kommer inte du till Sverige något i sommar då?

Jag längtarlängtar till NYC - jag är jättebesviken att det inte blev något!

• A.M.

Sweet: Men då kommer du i sensommar/tidig höst då?

Svar på tråden När märker man av det?