• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Lapinette - jag avskyr mina kg som har lagt sig på magen och runt höften. Grrr... kilo efter kilo kan till slut bli hur mycket som helst. Måste på något sätt fixa det här innan våren (dvs vårkläderna :)

• nu är jag fruL

lappis
    Ditt fina erbjuder mitt psykiskt störda hjärta TACK.
    men jag gissar dessvärre att kakan inte är glutenfri.

Jäkla boris. jag har aldrig varit s¨å här matfixerad förut. Nu är jag sugen hela tiden.

fast det 'är klart... kan ju bero på att jag fick äcklig mat idag.
    Men nu ska jag ta och förpassa mig hemåt. Sen blir det tågresa till dalarna.
    det bra med det är att man måste äta godis hela resan när man åker tåg. Så det så.
    fast jag är faktiskt mest sugen på bullar och kakor. Hmmmm kanske ska ta med mig en påse lussekatter. Åhhhhhhhhhhhh
    nu bröjar jag homer dräggla eftwer glögg
    åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad gott.

Konstigt att min kropp har cravings efter så mycket med alkoohol i.

i morgon kommer jag inet vara här eftersom jag ska på begravning.
    men ni får ha det toppen allihopa och så hoppas jag att fler vill följa med på söndag och ha middag med oss.
    lappis... jag lovar att de har bubblande dryck dit vi ska

frejan: kul med positivt besked.

gå ner i vikt....
    hoppsan där har jag inga råd. Men jag är helt säker på att man blir smal av sprit.

Puss på valfria kroppsdelar
    Pöööööööööööööööööööössss
    fruLlis

• Lapinette

Frullis - begravning och inte får du dricka champagne. Attans vad trist det låter.

Själv undrar jag hur jag kommer att bli som gravid då jag redan som ogravid är konstant hungrig!

Frejis - jag har alltid varit smal så nu när man har gift sig och blivit lite bekväm så har det kommit ett par kilo extra och det är så jädrans irriterande.

• Frejis

Lappinette - jag undviker att kommentera min egen uppfattning om min vikt, men jag gnäller gärna om det :) hur konstigt det än låter.
    Är definitivt inte smal men inte heller tjock. Skulle inte lida av en viktnedgång på cirka 5 kg :)

• Bröllopstokiig

Nu ska jag ta och köra hemmåt jag med. Jag ska på konsert i kväll på Berwaldhallen. Det är Marinens Musik-kår som ska göra ngt där... låter kanske inte så kul, men jag har vänner o familj som jobbar inom försvarsmakten, så vi ska dit på ngt... kan ju bli trevligt att göra ngt annorlunda istället för att sitta hemma och titta på tv

Ha det bra alla!

KRAM

• Lapinette

Och själv ska jag köra spinning och sen äta NÅGONSTANS med maken...har ännu bestämt vart men det får nog bli något spontant mellan Hötorget och St Eriksplan.

• sweetstreet

Hoppas ni får en jättemysig kväll Lappis!!! :)

• sweetstreet

Och Syrran,

Låter skiiiiit med tanten men jag har för mig att du väntade henne efter ert "celibat" vid ÄL, så kanske är du iallafall inte sådär under isen som man annars brukar bli när hon dyker upp? Fast ont är aldrig kul :( så jag skickar en liten tröstekram!!!

• sweetstreet

FruLLan!
    Vet att du dragit nu, men vill bara säga att det är underbart att se dig i sådan kanonform igen!!! :D :D :D :D

• Lapinette

Nu har Sweet vaknat!!! Tjoooho Sweet, hur är det "over there"?

Svar på tråden När märker man av det?