• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

FruLlan - jag måste bara kolla med maken så att han släpper iväg mig. Han har varit en underbar "hönspappa" och pysslat om mig i veckan. Men eftersom febern är borta idag, så är jag nog garanterat frisk och smittfri, och dessutom lite piggare på söndag.

Att berätta om Boris är väl det perfketa sättet att lätta upp sordin lite efter begravningen. Ett nytt liv tar över efter det gamla - circle of life.

• Liten med Mindre

tror inte det behövs psykbryt för att stava mysko.

det jag skrev blev visst inte perfket (!) heller. :)

• Snart så....

åhhh nu blev jag grymt nyfiken på mailet, kan ju inte kolla från jobbet
    Får ju inte gå in på spray, hotmail eller likande adresser från jobbet *suck*

• Snart så....

sön-middag :) Något speciellt ställe?

• Snart så....

försvann alla iväg på lunch?

• nu är jag fruL

usch jag fick äcklig lunch känner mig nästan illamående.

Hmmm förslag till söndagen...näe. der enda stället som jag vet har uttalad söndagsmiddag är som nämnt olsson. Men det funkar vel med vilket ställe som helst som öppnar lite tidigare. Tyvvär känner jag att jag har ide brist...

Förresten
    i helgen sa min mage bara poff... och sen var det en gravidbulle på magen skitskumt!
    iallafall, man kanske skulle börja smörja in magen. Gör ni det? och i så fall, med vad och är det bra.

kokos. läste precis ditt mail. TACK! mycket bra och utförligt beskrivet, sånt gillar jag
    har sambon kollat simmarna förresten.

faaaan avd kul! jag blir så glad öcver att det börjar rulla för er. Och jag liovar, jag ska bjuda på massa sprit för att du ska orka med dina trillingar sen
    för det kommer du behöva!

• nu är jag fruL

förresten så passade jag på att förvarana mamma om alla helger hon ska sitta barnvakt när jag berätta om boris igår.

hon har ju tjatat om barnbarn... sen...... ja ni fattar JÄMT så nu jäklar ska hon få vara mormor så det sprutar om det. jag har inte ens fått boris än men planerar redan för att lämna bort honom är det normalt

cicci: ojsan... jag visste inte att du fått ett sånt depp bryt i julas. vad jobbigt gumman. men vad skönt att det gått över. För nu åker du inte bil så ofta och gråter va

hur går det med er nya bil förresten?

• Snart så....

Frullan, jag har köpt en Oliv-lotion på Åhlens som jag använder på hel kroppen men främst magen+brösten dagligen.
    Funkar bra, mjuk som bara den :)

• Bröllopstokiig

Tjenixen,

Har varit och hämtat mitt pass i Sollentuna. Sen lunch....

Frullan: Jomen, ett finfint bryt var det i julas, men nu är jag lyckligast i världen (nästan). Nej vi kör samma bil fortfarande, vi skulle haft den nya i skrivande stund och innan dess, men vi försökte pruta på priset och då kom en annan o tog den rakt upp och ner. Hur som heslt, det kommer in fler nu i mars, så vi ska köpa en efter semestern. Ingen brådska... jag har gärna cabben kvar ett tag i vår

Smörjer ni in er? Det gör inte jag... men å andra sidan har jag aldrig gjort det innan, så varför börja nu? Jag har ju inte ens fått någon stor mage...

Kul att du har berättat för din mamma nu frullan! Hon måste blivit överlycklig!

Svar på tråden När märker man av det?