• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Å FruLLis!!!!!

JÄTTEVÄLKOMMEN tilllbaka!!!!! Både till Livet och till Tråden!!!! :) :) :)

Hnner inte skriva ngt mer nu, men ville ändå säga HEJ till FruLLan för hag blev så glad att du är tebax!!!! :)

• Snart så....

Frullan, roligt att berätta för familjen :)
    Att du lyckats mörka inför syster och mamma är värt en fanfar :)
    *imponerad*
    Jag tyckte det var svårt bara några veckor till julafton

• _koko_

snartis - då får du se ikväll. :)

mindre - vad är det för "får jag följa med"?? Klart du SKA med, och hör sen!
    :p Vad roligt att vi har samma favvoställe förresten. :)

Förslag på ställe till på söndag... hmhmhm...

fruL - Simmarprov blir på onsdag nästa vecka. Spännande...

• nu är jag fruL

sweetan tack vad himla söt du är har saknat dig också din lille babbel maja

hej vickis

näe jag smörjer intye in mig. Efetrsom jag efter snrokling fjällar på baksidan av benen så borde jag verkligen det. Ser ut som en ödla... men jag anser att det passar mig. Iallfall passar det min personlighet...

ciici: vad hör jag har du FORTFARANDE inte gått upp i vikt. hur gör du din sparris om man säger så så kommer det inte vara mitt problem att jag inte går upp i vikt...
    Jag har nog inte gått upp mycket alls... men en del. och det syns.

Hmmm vart gå på söndag.... måste kolla runt lite. Ingen som har något förslag? vill ha något riktigt mysigt ställe.

Apropå att inte berätta för syrran och mamma så har det faktiskt varit jätte svårt att låta bli. Jag har verkligen velat berätta iböand. Men det var viktigt för min käre make att det var VÅR hemlighet ett tag... så då lydde jag som den underkuvade gode hustru jag är ha ha ha

syrran sa att hade hon inte blivit så glad över boris så skulle hon blivit arg på mig för att jag inte berättat. och mamma har vel hunnit berätta för hela släkten och de3n enorma bekantskapskretsen redan. Mycket kan man säga om min mamma. men prata det kan hon

• nu är jag fruL

ha ha ha nu är jag i babbel taget

apropå att äta så hittade jag glutenfria lussekatter häromdagen. HURRA. jag vet att det är lite off season. Men va faaan såpelar det fäör roll. jag åt ju inga i julas. Jag har dock inte provat de än eftersom jag som mindre haft flunsan och inte känt någon smak. men jag ser fram emot dom.

åhhhhhh jag är nog fortfarande hungrig för nu blev jag så extremt sugen på något gott. kanske ska gå och köpa kokosbollar (alltså med skum i)

kokos förresten. Såg att du inte gillade de laktosfria alternativen. MEn jag måste tipsa om valios laktosfria youghurt SKITGOD. Dessutom är den laktosfria mjölken god. Låglaktosen är söt, men den laktosfria smakar som vanlig mjölk.
    Dessutom så kan jag tipsa om smaksatt soja mjölk. naturell smakar den vedervärdigt. men den med vaniljsmak är super god. Om man gillar lite sött. Den smakar som vaniljglasss och är kalas god i te och kaffe. Den finns även med nötsmak och choklad. men chokladen har jag inte provat.

• Snart så....

Gillar alla italienskt?
    Finns ett mysigt ställe på söder :)

• nu är jag fruL

Söder är en jäääävla trevlig stadsdel har jag hört
    vilken italienare menar du?

• Bröllopstokiig

Jag tänkte på Jensens Beafhaus eller vad det heter, men det kanske inte är så mysigt. Men de har i allafall stek och bra priser. Finns ett på vasagatan.
    Italienare kan jag tänka mig med
    Thailändare oxå

• Snart så....

Kommer inte ihåg vad gatan heter men ligger mellan skanstull/Medis, tvärgata efter Åsö.
    Jättegott och mysigt :)
    Försöker få tag på min sambo så kan jag får namnet och gatan

• nu är jag fruL

okej snartis jag tror du menar hosteria tre santi på....hmmmmm kan det vara typ blekingegatan.
    det var länge sedan jag var där.....

satt och försökte söka på söndagsmiddag på nätet... men hittade inget. Konstigt. Förr i tiden gick jag ut massor på söndagar... fast då åt man ju inte lika mycket som man drack förståsss....... Nu får det bli tvärtom

Svar på tråden När märker man av det?