• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

September, skönt att du fått hjälp och att du är tillbaka här i tråden nu! Vi fortsätter hålla tummarna för dig.

Vårbrud, det känns positivt att ni bestämt er för att ni är klara att försöka igen, skönt att det börjar ordna sig för er också!

FruL, skönt att du är tillbaka också!

Nu är det bara två dagar kvar till lördag och vårt UL!

• BrudSommar2006

Koko, det var ju fantastiska nyheter, allt är i rullning och hjälpen är på väg!!!

Lapinette, heminredning och skinnjacka, jag blir avundsjuk! Vet inte vad för slags tält jag kommer få trä in mig i nu under våren...

Vi har annons ute på min bil och folk börjar höra av sig och vill komma och titta nu så det ser nästan ut som att vi kommer att bli av med den den här veckan. Suck, jag vill inte vara utan bil och vi vet inte säkert när vår nya kommer men förhoppningsvis nästa vecka så att det inte dröjer allt för länge. Jag kommer att sakna min fina lilla bil! Men, men, det blir väl bra med den nya också säkert.

• Lapinette

Åhhh vad intressant läsning! Det är sällan jag tar mig tid att läsa ikapp vad som skrivits under kvällen men idag var det super att läsa. Massor med bra information!

Ingen koko kom och ringde på dörren. Det kanske var svårt att hitta mig i telefonkatalogen. Lapinette - liten kanin

September - vilken rysare du har varit med om. Hoppas du snabbt är uppe på banan igen och tack för att du vill delge oss andra om vad som faktiskt kan hända.

Vårbrud - även dy lycka till och hoppas på snart nya försök!

Och så humm som "tjuvläser" här ibland. Vi är faktiskt inte så Stockholmsfixerade då vi har medlemmar runt om i landet och även i NY! Eller Mugglan - är vi Stockholmsfixerade?

• Lapinette

Brudsommar - ja får man inte barn så får man nöja sig med annat...typ resor, kläder och inredning.

• _koko_

FruLlan - :p :p :p Välkommen tillbaka darling, blir alldeles blöt i ögat. Igen. :)

humm - uppfattade du det som kritik mot de andra trådarna att de inte "går med" i vår tråd i stället? För så är det absolut inte!!! Alla är välkomna i vår tråd, men självklart förstår vi om folk hellre startar nya trådar för att de inte känner sig hemma här!!! Det är snarare roligt att det blir fler trådar!
    Det är kanske snarare en konsekvens av att många trivs bättre här än på galna FL?

• Storasystern

Heeeej alla!

Frullan- jag blir alldeles tårögd av glädje! *snyftar lite för mig själv på kontoret* Vad skönt att det känns bättre! Och att siffrorna var bra! Grattis!

Tanten har fått tok-spel! Hon kom på snabbvisit igår, men vände i dörren. Mycket förvirrat. Ingenting idag - än så länge... Man ska inte äta sånna konstiga piller som jag fått tydligen. Hela kroppen får spel.
    Sweet, pergotime framkallar ägglossning, men tiden mellan ägglossning och mens ska vara den samma som vanligt (tror jag iallafall), och det var den inte. Om jag räknar lite mer realistiskt så var det kanske bara 4-5 dagar för tidigt för tanten att komma på besök.

September - jag vet att jag tjatar, men jag tycker du är så otroligt stark som inte bara sätter dig ner och tjurar. Det hade nog jag gjort för länge sedan. Skönt att få vara hemma igen!

• Storasystern

Lapinette, jag tycker ändå att du förtjänar skinnjackan! ;) Så det så! :)

• Bröllopstokiig

Storasystern: Det är inte en nidblödning du har fått då????????????????? Låter ju så!!

KOKO: Underbara nyheter! Jag blir så otroligt glad av att höra dessa plussitiva saker. Januari / Ferbruari 08 WIIIIEEEEEEEE

Frullam: Alla får vi utspel ibland och oroar oss för det ena eller andra. DU är ju bara mänsklig!

September: OJ. Men skönt att det är över. Min skrapning jag gjorde var inte skoj, jag blödde i 3 veckor Hoppas du slipper det.

Mycket intressant läsning under morgonen!
    Jag älskar vår tråd!!!!!!!!!!!!!

Har inte några nyheter själv, känns som jag upprepar mig när jag säger att Pick'n sparkar och jag inte går upp i vikt... så skit i mig.....

Nu vill jag bara säga!

GRATTIS alla underbar kvinnor i tråden på internationella kvinnodagen

• Lapinette

Ahhh...just det internationella kvinnodagen!

• Storasystern

Cicci, jag har funderat på nidblödning, men eftersom jag iallafall i teorin levde i celibat innan ÄL så borde definitivt inte ha blivit något. Avvaktar lite och ser hur det går...

Du kan få några kilon av mig om du vill!!! ;)

Svar på tråden När märker man av det?