• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Frejis,

skickar kramar till dig med dina datorproblem och annat. Jag minns hur det var.... Stress var bara första bokstaven om man säger så. Men den dagen du står där med avhnadlingen i din hand kommer kännas jävligt speciellt jag LOVAR!!!!!! :) :) :) :) :)

• sweetstreet

Kör på Lappinette!!!!!!!!!!

Ägget kasnke legat inne och bara väntat på sällskap!?! :? :)

Och om inte annat är det ju himla härligt med 6 nu när manen kommer hem. Så du har ju inget att förlora alls!!!!! :)

• sweetstreet

Mindre,

skönt att höra att du är på gång tillbaka från din zombielika tillvaro! :)

Och grattis till din "taldebut"! Låter som du gjorde ett jättebra jobb! Om man får respons efteråt på sina tal brukar de ha varit bra. För annars brukar folk inte säga något alls.

• sweetstreet

September undrar hur det gått för dig?????

Skickar KRAM!

• sweetstreet

Koko,

Känns bra att höra att du har kontakt med FruLLan via telefon också. Jag oroar mig för henne och hoppas verkligen att hon lyckas ta sig ur sin depression. Och att hon kommer fram till något beslut om tester som kan få henne att återfå sitt lugn. Eller iallafall dämpa hennes värsta oro.

• sweetstreet

Sorry tjejer, nu måste jag fortsätta jobba här.

Har iallafall lyckats (att som vanligt) göra en massa inlägg på reken här i tråden.
    ;)

• sweetstreet

På raken skulle det vara aåklart!

• Storasystern

Koko, GRATTIS!!!! Så himla häftigt!!! :)

Det är kul att vi har alla sorter härinne. Några som plussat ganska direkt, några som väntar, folk med olika "problem", däribland jag själv. Det är otroligt lärorikt! Självklart är det inte kul att vänner i tråden får MF och mår dåligt, emn man får höra så många aspekter på bäbistillverkningen!

• Lapinette

Nu har Sweet vaknat...det märks!

• sweetstreet

Förresten Cicci,

blev nyfiken över ditt inlägg i lillasystertråden så jag måste kolla det också innan jag jobbar vidare! :D

Svar på tråden När märker man av det?