• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Jo, dubbning :) jag kommer ju från ett av de forna Sovjetländerna (gissa om folk därifrån skulle bli sura om de hörde benämningen...) och där dubbar man, precis som Sweet skrev, allt. Nuförtiden är det väl två röster med, en manlig och en kvinnlig, men i alla fall :(

Men om man verkligen vill roa sig när det gäller dubbning bör man införskaffa ett par piratkopierade videofilmer - det krävs riktigt bra handling för att förtränga den hemska dubbningen. Fast 1986 och några år efter det, när filmerna från väst flödade in i landet, stördes man inte av det, kanske för att man inte visste bättre.

• Bröllopstokiig

LYCKA TILL KOKOS!!!!!!!!!!!!!!!

Håller alla tummar och tår!

He he he jag kunde ju inte låta bli att "väcka dem" i den andra lilla tråden och skjuta dem i foten så att säga, genom att tala om hur svårt det kan vara

• Lapinette

Trodde man skulle dricka champagne till ostron. Det bidde en hel del sörplandes i Sydafrika. Mannen gillar ostron men jag är måttligt förtjust men tar 1 eller 2 när han äter.

Koko - håller tummarna att det går bra idag.

• BrudSommar2006

Muggles, nej jag tror inte att man ska äta ostron heller, inte för att jag skulle vilja ändå.

Cicci, ha, det är rätta takter!

• BrudSommar2006

Frejis, har vi hört något från September? Jag försökte bläddra tillbaka i tråden men jag hittar inte senaste inlägget. Blev hon inlagd, blev det någon läskig spruta eller hur har det gått?

• Storasystern

Lapinette - konstigt med stickan! Vilken sort var det? Hoppas ägget är kvar! :)

Ostron och Whisky - obeskrivligt läskig kombination - varför skulle man vilja äta det? Brudsommar - du kanske ska vara glad att du "slipper"?! ;)

• Storasystern

Frejis - är du klar med skrivande och spikande nu??

• Bröllopstokiig

Lappis,

Ag stickan, om du kör med CB så är det lätt att sätta de 2 ändarna på fel håll, så försök igen i kväll, det kommer ge utslag då. Läs instruktionem väl...
    Jag gjorde detta misstaget första gången jag i min iver skulle köra...

Ja, jag undrar med hur det gick med septemeber! Hoppas hon mår bra lilla stackaren, fy vad hon har genomlidit en massa på sistonne och denna ovisshet.
    Kramar till dig iallafall!

• Bröllopstokiig

Ostron älskar jag!!!!!!!!!!!!!!!!
    Med champagne till då! ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad gott!

• Frejis

Storasystern - just nu är det en helvetisk tid :( saker som ska göras i sista minuten, tekniska problem, layout, you name it :( börjar få nya insikter i en doktorands tillvaro och förstå vad folk menar när de säger att det är mycket att göra på slutet. Men det hela ska tryckas snart (typ om en vecka), vilket jag börjar se som en befrielse.

Brudsommar - September har nog skrivit en update ganska nyligen, tror att hennes HcG halter har stigit, men vågar inte ge mig in på att citera några detaljer.

Svar på tråden När märker man av det?