• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Åååå vad tiden går långsamt idag. Det är såååå trist på jobbet. Inget funkar! :(
    Inte blir man gladare av vädret heller! :(

Snartis - tycker absolut att du ska klippa till kollegan ordentligt!!! Har hon inget vett alls?

• Snart så....

Lapinette, näää hon är inte direkt smart.

Muggles, ja hon beter sig illa nu tycker jag. Hon hade sagt att henne kan du inte räkna med från och nu, kommer att tänka på annat mm. Vad vet hon om det?? Jag vill ju avsluta mitt jobb med flaggan i topp innan jag går på mammaledighet.
    tur nog hade min chef bara ignorerat henne och sagt att det är mellan honom och mig.

• Lapinette

Snartis - Tur att du har en klok chef som inte hänger på skitsnacket.

Sitter verkligen här och lider...hatar när saker tar tid och att planera ett helt nytt projekt tar MASSOR med tid. Suck!

• Bröllopstokiig

Men Snartis, vilken skitstövel hon är!
    Var det din chef som berättade vad hon sagt då eller? I så fall verkar ju din chef vara på din sida, verkligen, om han berättar att hon säger så....

Nu ska jag på ett externt möte och sen hem... vi hörs i morgon!

• mugglesfan

Snartis: vilken bitch! Men hon verkar ju bara göra bort sig inför chefen så det drabbar henne värst själv. Kanske en liten tröst? Hon låter helt klart avundsjuk! Hon kanske vill åt ditt jobb?

• mugglesfan

Har det inte förresten blivit inflation i gravidtrådar här på BT? Kommer inte ihåg att det fanns några för ett år sedan när jag surfade på bröllopsgrejer. Tänk för ett år sedan var man i full gång med planeringen... Vad snabbt tiden går! Jag har faktiskt vant mig vid att vara gift. Första månaderna kunde jag ibland komma på mig själv med att "ja just det, jag är ju gift nu". Det tog ett tag innan det sjönk in för mig Jag kanske är lite trög...

• _koko_

Wiiiiii, det känns nästan som att jag plussat, hihihihi!

Har träffat en (lite tomte-aktig, men trevlig) läkare och en underbar sköterska, har fått öva på att sticka spruta i mig själv(!) och gjort en smärtsam gynundersökning (är ju så sköööör därnere just nu). Allt ser lovande ut, han nämnde inte ens blodproven och jag har nu fått alla recept, inplanerade besök och BOLLEN ÄR I RULLNING!!!!!

Känns helt overkligt!! Chansen att det ska funka på första försöket är bara ca 35%, men det är ju 35% mer än noll. :)

Ååhhh, får man öppna en flaska bubbel bara till sig själv (sambon dricker inte bubbel)??? :D

FruL - hör av dig, mår du sämre igen? :p

• Lapinette

koko - Grattis! Vad skönt att besöket blev så positivt. Om du vill ha bubbel så har vi vår favoritchampagne på kylning och har inte druckit den pga inga skäl att fira. Så kom över ikväll...bor i Vasastan.

• Snart så....

koko, helt underbart!!! Åhhh vad glad jag blir för er skull :D :D
    hur ser schemat för våren ut nu då? Ska du ta 2 sprutor till? *nyfiken*
    När blir första försöket?
    Massa kramar

KLART att du ska dricka bubbel :)

• mugglesfan

koko: gud vad roligt!!! Såhär nära ett plus har vi inte varit på 2 månader... Det måste självklart firas med bubbel!!! Antingen får du väl kvista över till Lappis el så får du helt enkelt öppna en flarra själv. Varför inte en halvflaska?! Man ska passa på att fira allt man kan! *höjer en virtuell skål*

Svar på tråden När märker man av det?