• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Nu börjar man nästan bli lite orolig för frullis eller?

• _koko_

Jag ska ta en spruta till (på fredag) och sen gå över till nässpray eftersom den är lättare att kontrollera.
    I början på maj blir det, om allt går som det ska, äggplock, dvs bebis i månadsskiftet jan/feb 08! :) :) :)

Har en flaska (billigt men gott) bubbel i kylen redan... Skulle gärna prova er favvochampange annars, lapinette! :D

Fick sms från frullan igår att hon började må bättre, men nu vet jag inte. Hör av dig gullet!!

• Lapinette

Ja, hon som var så aktiv här inne förut. Hoppas allt är bra med henne.

Själv sitter jag och funderar på när jag ska ringa min gyn och boka tid. Det brukar vara svårt att få komma dit så om jag ringer nu i mars och får tid i april så har det ju nästan gått ett år.

• Lapinette

Du är så välkommen även om det är så att vi både har inredare hemma hos oss ikväll, tvättstugan samt ska försöka få "till det". Alla skäl till att öppna champagne är välkomna!

• Snart så....

Herregud det är ju nästan bara lite mer än 1 månad kvar :D
    Tiden rinner bara iväg....

• Snart så....

Lapinette, ring och boka, det brukar ju vara väntetid

• sweetstreet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KOKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir så glad att jag fick en tår i ögat också...! :) :) :) :) :)

Otroligt härligt!!!!!!!!!!!!

Självklart ska du fira! Bubbel eller ej men på något sätt måste ni ju fira detta jätteunderbara besked!!!!!!!!!!!! :D

• sweetstreet

Själva har vi bestämt att skjuta på mannens simtest till nästa vecka eftersom man enligt all "vår" kunskap ju ska försöka ha varannadags6 innan ÄL, vilket borde infalla måndag-onsdag nästa vecka. Så det känns bäst att skjuta på ägget istället för i burken denna veckan och fram till ÄL.

• sweetstreet

Snartis

tycker din kollega verkar helt slut i rutan faktiskt!!!! :o Känns nästan fööööör dum för att vara sann....! :[

Men håller med om att hon mest gör bort sig själv, så det kan hon ju fortsätta med tycker jag. Skönt att din chef ser igenom henne och inser att hon är mer än väl puckad!!!!! Hehehe! Ett karriärsmässigt självmord eller iallafall ett rejält skott i foten!

• Lapinette

Helt rätt Sweet - ni får ju inte missa denna omgång! Jag som inte ens minns hur man kissar på stickan hoppas inte jag förlorat ägget än.

Svar på tråden När märker man av det?