• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Och skulle tanten då inte komma så kan du ju köpa skinnjackan för att fira

• Bröllopstokiig

Vad tyst det är i tråden idag....
    Hallååååååååå är det inte någon som jobbar så lite som jag?

Undrar hur det går för kokos...hmmm, ååå vad jag vill höra lite plussitiva nyheter när hon kommer tillbaka.

Ja ja, får väl surfa runt lite nu (igen)...

• Lapinette

Ja, den är ju kort så magen får ju plats under ! Måste ju motivera mig lite.

• Lapinette

Cissi - har också kollat in här flera gånger och det är så tyst, så tyst. Undrade ett tag om det var fel på BT idag. Sitter och gör supertråkigt jobb och då hamnar jag här titt som tätt.

• Snart så....

urk, har så mkt på jobbet

Håller fortfarande på och sorterar papper (gjort i 3timmar). Många offerter, viktiga papper som ska in i pärmar och ofta måste jag även ta nya pärmar.
    Tänkte att det är bra att göra detta om jag skulle försvinna tidigare än väntat, man vet ju aldrig

• Snart så....

Mina manliga kollegor är helt underbara när det gäller min graviditet. En kom och frågade om jag ville ha lite saker som de haft till sin dotter (hon är 1år nu)
    Ja gärna sa jag, passar det inte så är det ju bara att slänga.
    En annan ringde just och berättade att hans tjej var i v17 som mig och han var så glad :)
    roliga som är :D

• Snart så....

sen höll jag på att strypa min pucko-kollega. Hon är den enda som inte sagt grattis och innan lunch tyckte hon att hon var sååååå roligt när hon härmade mig och sa:
    -Ser jag ut som hon eller, såååå här FEEEET! "höll ut tröjan för att visa en stor mage"
    Jag höll nästan på att klappa till henne! hon har även sagt massa skit om min graviditet till chefen och vad vet hon om NÅTT gällande det????

• Snart så....

Hoho är jag helt själv här?

Undra hur det går för koko??

Frullis, var är du? Hur mår du gumman? Kram

• Lapinette

Snart så - man får slå kollegor (när ingen annan ser!). Hur osmidig får man vara?

• mugglesfan

Snartis: låter som om din kollega har den berömda avundsjukan... Vad har hon sagt till din chef? *nyfiken*

Ja undrar hur det gått för frullan??? Synd att hon försvann...

Jag måste jobba rätt intensivt när jag är härnere - tyskar är så effektiva på jobbet

Svar på tråden När märker man av det?