• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Oj det lät invecklat... kan NADA om källkoder eller så...
    :)

• sweetstreet

Hur länge ska du vara i Tyskland denna gången Mugglan?

• mugglesfan

Vendetta - vilken är det?

Jag är så dålig på att hänga med på filmfronten nuförtiden. Och nu har ju Filmkrönikan blivit ett sanslöst ointressant program också...

• mugglesfan

Jag är här till tors eftm när jag ska flyga hem, kommer hem till älsklingen ca 22 på kvällen.

Det är inte alls invecklat faktiskt. Jag har en mjukvara som jag kör i PC:n och där väljer jag ett menyval som heter "Rebuild" Men be mig inte förklara vad det betyder, för då blir det nog ganska ointressant och definitivt OT.

• mugglesfan

JAg tror förresten det du håller på med är betydligt mer komplicerat!

Hur gick det med scoopandet förresten? HAr du hittat en ny infallsvinkel som du kan köra på?

• sweetstreet

Vendetta är den filmen med Natalie Portman och hans som spelade "Elrond" i Sagan om Ringen samt Agent Smith (?) i Matrix i huvudrollerna.

Den bygger på en serie tror jag.

Den var iallafall väldigt bra tycker jag! Annorlunda. Jag gillade den. :)
    Så om du inte sett den rekommenderar jag den!

Det är samma bröder som gjorde Matrix som gjorde denna film förresten.

• sweetstreet

Japp och vi har tagit kontakt med gruppen som scoopade oss och hoppas vi kan träffas och diskutera ett ev samarbete! Så det löste sig på bsäta sätt faktistk. :) Jätteskönt! Annras hade typ 1,5 års arbete varit åt helvete....

• sweetstreet

Å film är ju sååå kul tycker jag!!!!!!

Men visst det var ett tag sedan vi var på bio.
    Har inte varit sedan jag såg Pan's Labyrinth. Men den var å andra sidan fantastiskt bra tycker jag!!!! :) :) :) :)

• mugglesfan

De var ett gäng tyskar som skulle på Pans labyrint ikväll men jag kände inte för att se den på tyska.

Jag hängde alltid med bättre förr på filmfronten men jag har slöat till mig. Jag var ju på Children of men på din rekommendation och den tyckte jag var jättebra så jag kanske ska gå på Vendetta då med? Annars har jag alltid tyckt att Matrix är ngt överskattad...

• mugglesfan

Näe sweetan, nu får jag nog dra mig härifrån. Är jättehungrig - det är nog inte bara jag som kräver mat...

Förresten så gick det bra att träna i söndags igen, så jag kör på. Har väl fått gå ner från intensiv till medelnivå nästan helt och hållet, förutom armar och mage. Men musklerna tar liksom "slut", får mjölksyra väldigt fort nuförtiden. Men jag är glad så länge jag kan hålla på... Mår så himla bra av att röra på mig. Och bra för min mage som fortfarande har hårda tendenser om jag inte rör på mig och dricker mkt

Svar på tråden När märker man av det?