• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Jag kan ingå i den klubben också pirr!

Har själv tyvärr inget spännande att bidra med...

• mugglesfan

Förutom att våren har kommit till södra Tyskland; sol och varmt nog att sitta ute och äta på lunchen!

• Bröllopstokiig

Hej igen....

Nu har jag kommit tillbaka från möte och då finner jag en fin iittala vas på mitt skrivbord, så jag lyckades bra även denna gång att få till lite möten.
    Bokade mest in luncher, hihihihi, det är inte så många kunder som tackar nej till det

Seg dag som vanligt, men nu är det bara 3h kvar att jobba
    Gud vad jag har blivit "lat", jag vill bara vara ledig. Tur att man ska till Frankrike snart så man får vara riktigt ledig ett tag!

• Snart så....

tjo, min vårresa kanske går till London istället för Barcelona. Min sambo kanske ska jobba där 1,5 månad och då få en "egen" lägenhet :)
    Då är det bara hitta billigt flyg och åka iväg på någon långhelg.
    Hoppas bara att han får just det "uppdraget".

• Bröllopstokiig

Nämen vad roligt Snartis!
    Hoppas hoppas hoppas på det

• Snart så....

Har varit i London tidigare så då hittar man bra och kan strunta i alla sevärdheter och bara slappa/shoppa :)

• Lapinette

Det trista med London är att det har blivit såååå dyrt. Minns när man var ung och åkte dit och shoppade som en galning!

Själv hade jag hoppats på att föja med maken till Nice i helgen men nu har ju FlyMe konkat så den biljetten som var intressant finns ju liksom inte kvar. Sen blir det ju alltid så att hans resor bestäms i sista sekund och då är det inte billigt längre. Jag vill ned och promenera i bergen, hälsa på vänner, lukta på mimosan och äta på våra favoritrestauranger. Saknar Rivieran.

Cissi - grattis till tävlingen!

• Izzie

Jag hade oxå köpt biljetter via Fly Me, så nu blir det inget Paris i början på juni. Trist! Hade varit mysigt annars.

Ja det är väldigt var det går trögt på plus-sidan. Nu måste ju någon plussa snart. Själv har jag en dryg vecka kvar till BIM så det är som vanligt en seg väntan.

• Izzie

Längar så till våren så jag håller på att gå av! Avskyr den här tiden på året. Håller tummarna att snön förvinner denna veckan iallafall! Och sen börjar det faktikt ljusna tidigare nu. Mycket lättare att ta sig upp ur sängen på mornarna!

Svar på tråden När märker man av det?