• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • pirr!

Åh, tankeläsare!
    Tack tack!

• BrudSommar2006

God morgon!

Koko, kul med uppdaterad lista! Men att inte ett endaste namn har kunnat flyttas upp från nedre delen till övre sedan årsskiftet, det saknas verkligen ett riktigt plus nu här!

Det är väl Lapinette som är närmast med ÄL på gång i veckan om jag minns rätt så det är väl ett bra tag kvar nu tills det blir några BIMare igen.

pirr, visst är det otroligt att bara för att man inte får till det just en viss dag så kan en hel månads försök gå till spillo. Uselt system naturen kommit på där!

• Snart så....

Morron,

oj vad lugnt det var här...

Själv jobbar jobbar och jobbar jag *suck*

Sover dåligt på nätterna nu, är så van att ligga på mage och nu kan jag vakna i panik på natten av att jag ligger just på mage. Känns som jag ska ha ihjäl Kick´n, sjuk känsla :(
    Annars drömmer jag konstigt HELA tiden och när jag vaknar så märker jag ingen skillnad om jag sovit 10 timmar eller 1.
    Hoppas det ger sig snart och att jag kan sluta lägga mig på mage i sömnen/drömma.

• Snart så....

Annars är jag supernöjd med mitt bälte för bäckenet, har inte det minsta ont nu :)
    Sitter dock lågt så det går inte att dölja så bra men nu vet ju alla om det på jobbet så det är inga problem.

Tanterna har varit väldigt snälla mot mig gällande graviditeten, frågvisa men snälla.

• Bröllopstokiig

Hej,

Nu har jag lite paus, vi har sånt där trist kundbokar race, boka så många besök som möjligt på typ 3 timmar, phuuuuuuuuu. Man tävlar mot andra inom företag och sen är det prisutdelning för den som gjort största insatsen. Skit trist, men jag tänkte att det är sista gången jag gör detta antagligen

Kul med uppdaterad lista, men jag tycker den ska rensas!

Nu ska jag ta min paus från skrivbordet, vi hörs....

• Snart så....

Vann du inte förra gången cicci? :D
    Då kanske du inte behöver ringa ihjäl dig denna gången?

• Storasystern

Pirr, säg inte det! Det går ju bevisligen att bli gravid "av misstag" på ett enda försök, så nog måste väl vi som försöker också kunna lyckas på ett försök??!
    Nä, jag har inte plussat än. Ätit konstiga hormor-piller och levt i celibat, så inget vidare hopp denna gång! :(

• pirr!

Storasystern-
    Nää just det! Celibat är en väldigt säker preventivmetod..
    Hur kom detta sig? Var det cystor? Usch, skäms för att jag är så glömsk! Läser ju tråden hela tiden men tenderar blanda ihop.. Förlåt!

Ja visst är det väl egentligen så att ett välriktat försök räcker!!!

• pirr!

Heja Cicci- förresten! Lät som en smått hysterisk tävling men jag fattar att man dras med!

Svar på tråden När märker man av det?