• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

AM: när du började hänga här i tråden - var inte du i 8:e månaden då? Ung som Vänner-fan nu då. Och nu är Livia redan 4 mån... Fasen vad tiden går fort. Men det är kul att följas åt.

I höst tänkte jag ta tåget upp och hälsa på en kompis till mig som också är mammaledig - då får vi boka in en brunch så jag får träffa er stockholmsbönor!

• A.M.

Ja vad kul muggles att du kommer hit! Och ja, det stämmer nog att jag var i 8:e månaden när jag hittade tråden.

• _koko_

A.M. - tror vi mest blev lite irriterade över att man var tvungen att betala extra för apelsinjuice, kändes så onödigt snålt liksom.

Tycker hittills att mornington är mysigast men att buffén på anglais är bäst. :)

Ja, herregud vad tiden går fort!!!

• Bröllopstokiig

A.M hejasn på dig!

Det var jätte gott, de hade fantastiska plättar med vispgrädde och sylt! Och underbar desert, men som kokos skriver, så var de snåla på vissa plan 22 spänn för att få en sunkig apelsinjuice liksom.... nääääeeee det går bort. På Mornington får du färskpressad i priset. Men men, det viktiga är ju faktiskt att vi träffas och har "hittat" varandra. Jag tycker det är super roligt att träffas och är mest fashinerad över hur mycket man har att pratat om med alla, jag sitter liksom inte 3-4 h med mina närmaste värninnor

• A.M.

Ta betalt för juice - det var snålt. JAg är nästan 100 på att vi inte betalade extra när jag var där (iofs ett år sedan) - utan glatt gick och hinkade både tomat- och apelsinjuice och smoothie ... Nåja de kan ju ha ändrat (eller så borde jag ha betalat ...). Hursomhelst nästa gång vill och ska jag vara med!

• sweetstreet

FruLLis!!!

Förstår ifall du känner för en paus från tråden. Ibland kan det verkligen vara precis SÅ. Jättetråkigt för oss andra som saknar dig här inne, men som sagt jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka när du känner att du vill/kan/orkar.

Och självklart håller vi alla tummar här inne för att Boris mår bra.

Många kramar till dig nu FruLLis!!!!!! :)

• start september

Jaha, nu har jag fått veta att HcG fortsätter stiga. Imorgon blir det SöS, jag ska komma fastande för att de ska kunna göra en skrapning eller titthål vid behov. Troligen blir det skrapning för att man ska kunna analysera resterna och veta om det sitter ett X någon annanstans. Beroende på vad analysen säger kan det sedan bli cellgift också. Det innebär att jag får gå och kolla att HcG sjunker länge, innan det kan bli nån ÄL.

Inget kul alls, men samtidigt känns det bra om jag nu kan avsluta det här och få ett svar som kan hjälpa mig nästa gång.

• nu är jag fruL

har fattat ett beslut att jag måste försöka ta mig upp ur det depressions tillstånd som jag varit i i snart 1 vecka
    usch vad hemskt.

mugglan. Det är inte så att jag inte tycker att man inte kan ta upp negativa eller tråkiga saker här. Det är bara det att jag inte kände att någon förstod min ångest och panik.

Dessutom så kändes det fel av mig att sitta i den här tråden och berätta att jag tror att NUPP ger falska förhoppningar. gwenom att säga det kä'ndes det som jag sa att ingen kan lita på sina värden och det skulle ju så klart innefatta alla som gjort nupp här och varit glada över sina resultat.
    jag kände att det var fel av mig att spilla ut min oro och tvekan inför nupp här då. jag har ingen rätt att på något sätt eventuellt kunna sprida den oron vidare.

Annars tycker jag att tråden är jätte bra att ta upp alla sorters saker bra eller dåliga. Men just detta kände jag att jag blev lämnad med.
    Hoppas du förstår.

Nåja. Jag och maken ska vel fatta ett beslut i dagarna nu om hur vi ska göra. Kommer bli skönt när beslutet är fattat.

• sweetstreet

Koko!

Tänk att det snart är 7 mars!!!!!!! Woooooohoooooo!!!!!
    Tycker inte det var längesedan man tyckte det var rätt långt fram.... Tiden bara rasar iväg!

Kan själv berätta att mannens simbesök (som vi trodde skulle göras i fredags) inte alls blev något simbesök. Han hade tid hos läkare men de kollade bara "honom själv". För att kolla simmarna måste han sjkälv kontakta ett labb och gå dit med prov. Hm! Allt fungeraar visst lite olika här mot Sverige.... :?
    Nu tjatar jag att han måste ringa till ett labb så snart som möjligt och fixa en tid. För man vill ju veta!

(ivrig JAG???? Näe vadå??????? :? :? :?
    *tittar mig lite hastigt omkring och rodnar*)

• BrudSommar2006

FruL, men har ni fått resultatet redan?

Svar på tråden När märker man av det?