Hejsan!
Ja det var super mysigt i går på brunchen. Vi satt o babbalde i ca 3 timmar, som vanligt... tiden bara sprang iväg.
Snartis har fått en jätte fin gravid mage (avundsjuk) och jag ser enligt koko lite större ut sen sist
Men jag är inte ens i närheten av Snartis, vilket är lite absurt då det är jag som är 4-5 veckor före henne i BF.
Vi komemr dock inte (iaf inte jag) gå på bakfickan till Kung Carl igen, brunchen var mycket MYCKET bättre och mysigare atmosfär med på Mornington!
Men man ska ju testa lite annat...
Min älskade lilla bebis sparkar som fasen och växer antagligen som den ska för spakarna blir tydligre för varje dag som går! Och jag känner dem över hela dagen nu, så inte bara på kvällen...
I helgen köpte jag ett par mammabyxor, får se när jag kan börja med dem, inte än i af, då jag kan ha mina vanliga kläder. (konstigt nog har jag inte gått upp ett ända kilo... kanske 1 kg)
Sen fick den lill* i magen en söt pyjamas med.... så nu har den fått 3 saker, förrutom en vagn etc då, men 3 saker att ha på sig
Start Sept: Nu håller vi tummarna att det är lite bättre svar du får i eftermiddag!
Tantfanskapet har väl dansat klart snart, så vi får börja hålla tummarna snart. Det är väl ÄL tider inom kort för er andra?
Jag tipsar om avhållsamhet av alkohål, läste att det hjälper i en bok jag köpte i helgen! Testa! (Funkade på mig...)
Fy fasen, måndag, längtar hem till köttbillar och Prison Break på tv...