• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Är vi där??????????

• sweetstreet

Japp :)

tror vi kommit över 4000 nu.

Känns som om vi har en liten svacka i tråden ändå nu. Inte alls samma fart som ett tag.
    men kasnke är det precis som Mugglan (tror jag det var) att det är lite lågt med plus och det kanske dragit ner inläggen något?????

Jaja, vi får väl hoppas att det blir bättre statistik i tråden framöver.

• Lapinette

Sweet - jag förstår också känslan av att "fan vad bra vi har det". Vill vi verkligen förändra livet så drastiskt? Men alla som har barn säger att det är det bästa de har gjort så det borde ligga något i det?! Vi försöker så får vi se om det blir?! Eller ska jag säga vi anstränger som bara den ...så får vi se om det blir.

Brudsommar - oj, du läste mitt inlägg. Det var inte meningen. Vi borde kanske inte diskutera en "tredje person" här som inte kan försvara sig.

• Lapinette

Sweet - jag och min man hade absolut väntat ett par år efter bröllopet med att skaffa barn. Bara njutit av att vara gifta och bo tillsammans men då jag är så pass gammal så kan vi ju dessvärre inte vänta.

Min väninna är årsbarn med mig medan hennes man är 9 år äldre än min. Hon vill absolut inte känna panik och de diskuterar inte detta så som vi gör så det mer eller mindre blir som det blir. Luddigt skrivet men jag tror du förstår.

• pirr!

Gomorron i tråden!

Vad gör man när man har full böj på ÄL-stickan och maken befinner sig på ett par skidor någonstans mellan sälen och mora? Funderar på att ta expresståg till Mora och kidnappa kranskullan och överfalla honom på mållinjen (enda kruxet är att han ju måste vara först över mållinjen då och det är högst osannolikt...)

• Storasystern

Pirr, vilket elände!!! Snacka om dålig tajming! :( Och ikväll kommer han väl vara rätt trött dessutom!? Han får helt enkelt offra sig för den goda sakens skull! ;)

Jag kan inte komma på brunchen idag! :( Min bästa kompis ska ha födelsedagsfika klockan 13.00!!! Vilken j-la tid!
    Bruncha ordenglit och ta bilder på alla magar! :)

• start september

Pirr, om du fått full böj nu på morgonen funkar ikväll eller imorgon troligen lika bra. Se till att få hem honom bara och lycka till!!

• pirr!

Han kommer inte hem förrns tidigt imorgon bitti- så det blir nog inte något då.., men imorgon kväll!
    Sex fredag och måndag med böj på söndagen.. vad tror ni om oddsen? Kommer nog inte ha några höga förväntningar denna gången..

Ha så mysig på brunchen! Ser fram att få se lite kort sen!

Kram på er!

• Storasystern

Pirr, gynekologen jag var hos sa att det är _innan_ böjen som gäller! När böjen kommer är det nästan för sent, så 6 på fredagen innan böj är nog lite hoppfullt ändå! :)

Svar på tråden När märker man av det?