• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år...vill du att jag ska fortsätta sjunga koko??...oftast brukar mina vänner säga STOOOOPPPP!

• Lapinette

Koko - är du fisk eller mittemellan?

• sweetstreet

Lappis,
    ja denna gång har jag 20 minuter på mig (ca). Hoppas bara att tjejen som är före mig inte drar ut på tiden för då får jag änu mindre tid. Och tyvärr är det ju oftast den som är sist som får ta en sådan "tidssmäll" eftersom de flesta blir väldigt irriterade om siste talaren drar ut på tiden. Jaja, nu MÅSTE jag faktiskt fixa detta så jag önskar er alla en jätteskön, rolig och härlig helg! Tittar som sagt in här igen men eftersom Page är på semester med sin porrbikini så gissar jag att kommer vara rätt dött i tråden då.

Ha en härlig brunch ni som ksa ses i ehlgen! Och tänk liiiiiite på oss andra som tyvärr inte kan vara med.... :?
    Och ta KORT!!!!! :D :D :D :D :D

kram!

• mugglesfan

Grattis koko!

Vi borde kanske kalla in granntråden så de kan POM-POM:a för dig?!

Såg att de pom-pomade igår för Nenne som tydligen var på intervju...

LYCKA TILL Sweet med både seminarium och simtest (även om inte du gör testet så berör det ju dig också)!

• _koko_

Fniss tack tack allihopa! :)

Lappis - Ja, inte är jag fågel iaf! jag är en typisk fisk! :D

sweet - här får man inte resultatet förrän efter 3 veckor, men det tror jag beror på arbetsbelastningen... Hoppas allt visar sig vara som det ska!!! Min sambo har sitt prov inbokat om 2 veckor.

muggles - jag har små pompoms hemma, kan pompoma med dem alldeles själv! :D

• Victory

Hallå alla!

Vill bara tala om att jag lever men vi har inte fått Internet till huset ännu! *abstinens*

Vi börjar komma iordning nu efter flytten och det känns bra. Dock inget + den här månaden heller.

Grattis Koko! Bra tid att fylla år på (jag fyller faktiskt år imorgon! )

• Lapinette

Ahhh ... rena rama födelsedagspartyt här inne. Grattis Victory! En till fisk på tråden. Hi, hi!

• viktualia

Grattis Koko och tack för att du påminde mig om födelsedagar! Bästa kompisen blir ju 30 idag och tänk om jag hade glömt det...ajbaja... (japp, firande är planerat senare)

• BrudSommar2006

Grattis Koko!

Kämpa på Victory och hoppas att ni får internet snart så att vi hör av dig oftare.

Tror inte att man kan stå i kö till BB Stockholm Lapinette, det gäller att välja en av de BM som samarbetar med dem helt enkelt. Går att söka på nätet.

Usch, jag fick massor att göra innan jag kan gå hem idag, måste jobba vidare!

Trevlig helg till er som hinner försvinna!

Svar på tråden När märker man av det?