• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

oj har alla gått hem???

Nu ska jag snart in i fredags möte.... sen är det helg!
    Vi ses på söndag kl 12.

Kram

• mugglesfan

nej jag har inte gått hem än...

• Lapinette

Inte jag heller!!!! Men till er som är på väg att stänga av datorn och ta helg - Ha en riktigt skön helg!

• _koko_

Trevlig helg från mig med, ses på söndag ni som ska med! :)

• sweetstreet

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D D: :D

Nu har jag haft mitt seminarium och det gick jättebra!!!!!!! Känns såååååå fantastiskt SKÖNT!!! :)

Nu har min hjärna "gått hem och gjort helg" så trots att klockan inte är så mycket här så lär det inte li många knop gjorda här idag. :?

Känner mig dock lite speedad efter att "stressen" för semnariet släppt...
    Eller så är det all kaffe jag stjälpt i mig den senaste tiden?!?!??

• sweetstreet

Undrar även vart FruLLis är???????? Hoppas verkligen att du inte lämnat tråden eller så!!!!! :(

Vi saknar dig!!!!!!

Hoppas du tittar in här snart igen! :)

• Page

Hej!

Uppkopplingen har ar langsam som vanligt sa det blir inte mycket last men jag ser att FruL ar forsvunnen...inte sedan semestern hoppas jag.

Maken och jag har bada frisknat till nu och vi njuter av vadret, mest i baren eftersom solen ar vansinnigt stark! Vi var pa ett jatteskoj jeepsaffari i gar och simmade i 7 vattenfall, lite svart att komma upp for dem bara.

Forresten, tanten blev inte bortappad over atlanten, hon hittade mig har ocksa! Jag har ocksa fatt soleksem fran helvetet. Mina ben ser ut som om de lider av flacktyfus!!

Porrbikinin ar nu invigd och det kanns faktiskt inte sa farligt att ha den pa sig. Det finns de som ar mycket naknare har.

Jag hoppas att det ar bra med er alla!!

• Lapinette

Ahhhh Page, njut av semestern trots kärring och soleksem. Tänka sig att ingen av oss lyckades i februari heller... Helt otroligt ingen har fått till det 2007. Vi får se vem som blir först!

Här har vi fortfarande svärmor här men det känns faktiskt bättre och bättre... eller så är det så bara för att hon åker imorgon . Har varit på stan och jag har sett MASSOR med kläder och en vit skinnsoffa som jag vill köpa. Kanske ska strunta i en weekend i maj och istället ägna oss åt galen shopping i Stockholm istället. Shopping gör mig glad! Måste ju få pigga upp en när inga barn kommer.

• sweetstreet

HEEEEJ Page!

Skoj att du tittade in. :)

Låter som om ni har det jättebra trots soleksemen. Hoppas tanten dragit vidare nu så du slipper sällskapa med henne resten av semestern.

Svar på tråden När märker man av det?