• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

koko, tror att allt kommer gå bra för er på onsdag och när vi är stora som hus är du gravid med ALLA dess "härliga" symptomer :)

• BrudSommar2006

Snart så, jag har ingen energi alls efter att jag ätit, det är knappt att jag kan hålla mig vaken och mår illa om jag rör på mig för mycket. Brukar gå över efter någon timme. Jag har dessutom verkligen jättmage redan, folk ser tveksamma ut när jag säger att det inte är dags förrän i slutet av maj, någon har undrat om det inte är tvillingar. Blä.

• _koko_

Snartis - hoppas det. :)

brudsommar - japp, på onsdag eftermiddag får vi veta om vi får en chans på jan/feb-bebis 2008.

• Bröllopstokiig

Heeeej KOKOS!

Klart ni får en bebis i januari, jag tror ni får 2 med en gång Hi hi hi... 2 små tjejer ploppar ut, så Boris, Kick'n och Pick'n kommer ha svårt att hålla lilla saken i styr

• _koko_

Oh my god - 2 stycken samtidigt och dessutom tjejer???!!! Näääää, där hoppas jag du har fel, cicci. :D

• BrudSommar2006

Då håller vi tummarna då Koko! Fast två på en gång är kanske inte så dumt, då har man syskonet ordnat i ett svep liksom...

• Bröllopstokiig

Någon måste ju få 2!!!!!!!!!!!!!!! Det är nog du kokos!
    ha ha ha

Skämt å sido, HOPPAS verkligen att det blir super på onsdag och att de säger allt det där Ni vill höra!

Önskar man fick vara en liten fluga på väggen!

• _koko_

Fniss, ja, som du säger brudsommar, på ett sätt kan det vara skönt att ha det avklarat på en gång, men ändå... :)

• A.M.

Hej alla! Nu tillbaks efter fjällturen. Bra att ni hade det kul på brunchen men synd att det inte var lika gott som på Mornington ...

Kul att magarna växer på er som är gravida - t o m på Cicci (och synd förresten att du inte lyckades chocka chefen).

Men vad tråkigt att Frullan tagit paus - känns som om jag missat något (dåligt besked efter någon undersökning?). Jag hoppas och tror att Boris mår bra!

Hos oss är livet toppen - har precis drabbats av insikte att Livia nästa vecka får börja med smakportioner av riktigt mat, och gröt! Oj, vad tiden går fort ibland!

Och som alltd - håller tummarna stenhårt för er alla här inne!

• mugglesfan

Jag hoppas att det går bra på onsdag koko - förstår att du är nervös!

Svar på tråden När märker man av det?