• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Hejsan Mindre,

Fy vad jobbigt med feber gumman! Hoppas du mår bättre snart och framförallt mår bättre till nästa vecka så vi får ett litet jesus barn till tråden

Nu lider dagen mot sitt slut, fy vad jag har haft det segt idag, men men jag hade kunnat ta tag i mer, men det är så svårt när man är omotiverad och sen måndag på det!

Kramar till alla er som har fått jobbiga besked och som är oroliga för det ena eller andra, lider med er!

Jag mår i allafall kanon bra! Kanske kan smitta någon lite
    Livet är på topp o det är bara 3,5 månad kvar på jobbet. Sen lite semester på det Wiee! Även vår i luften och det underbara ljuset som har kommit nu!!
    Man blir så glad!

Nu ska jag strax kila hem, för jag har inte något vettigt att göra här ändå

KRAMAR

• Snart så....

usch stackars dig Mindre! tillbaka till sängen med en stor glassskål med dig :)
    Krya på dig.

• Snart så....

Nu ska jag oxå smita hem och laga god mat :D

Kram på er alla

• Lapinette

Snälla Cissi gnid över lite positivt till mig! Sitter här på jobbet och har noll motivation! Har massor att göra men drömmer mig iväg på internet till sommaren...suck!

• sweetstreet

Oj, nu sitter jag vid en dator som inte har svenskt tangentbord. Sa det blir inga prickar eller sa over a eller o.

Hm,
    Mindre, krya pa dig nu!!!!! Glassa vidare och se till att duellera med febern! Kanske kan det vara basta repetitionerna till din kommande duell med tanten!? :)

Koko,
    jag ar kvar. Och det laaaaange an eftersom klockan inte ens ar lunch an.
    Fast ofs kanske du gatt hem nu for det var val en stund sedan du skrev?

Lapinette,
    vem drommer sig inte bort????????

Langtar till var Hawaiiresa.... :?

• sweetstreet

Cicci,
    Harligt att allt kanns sa bra!!!!!!!!!!
    Och jag skrattade nar jag sag att du skulle hem och kolla Prison break. HAHA! :D

Har sitter vi klistrade pa mandagar for da ar det forst PB och sedan 24! :) :) :)

Och NEJ, vi har inga liv utan TVn styr HEEEELT.... :) :) :o

• sweetstreet

FruLLan

Ifall du kanner att du inte har vare sig mer eller fler att fraga sa tror jag att det enda du kan gora ar att fortsatta diskutera detta med din man.

Forsoka komma fram till vad ni vill gora.

Och som sagt, OM du verkligen ar superorolig sa tycker jag verkligen du ska ga vidare och gora ett fostervattensprov. Visst finns det en risk for MF, men jag menar om du ar spass orolig som du ju ar sa tror jag det ar den basta losningen. Jag kanner atminstone tva par som gjort fostervattensprov/moderkaksprov och det gick jattefint for dem! Barnen har kommit och var bada tva friska och inga komplikationer alls tillstotte vid sjalva testtagningen. Sa jag tycker verkligen att ni ska fundera vidare pa detta alternativ.

Puss och kram nu!!! Och som vi alla redan sagt tusen ganger sa finns vi har i traden narhelst du kanner for att komma tillbaka och tjattra igen.

Hoppas sa innerligt att du kommer ur din kris sa snart som mojligt.

Puss Puss!

:p :p :p

• BrudSommar2006

September, om du hinner läsa det här innan i morgon så ville jag bara önska dig ett stort lycka till! Tycker att det är starkt av dig att hålla humöret uppe trots att du inte fått ordning på allt än, vi behöver dig här i tråden!

• sweetstreet

Nu har mannen kontaktat ett labb sa nu blir det simtest i veckan. Kanns jattebra faktiskt! :) Aven om det sakert lar droja en stund innan man far resultatet.

Svar på tråden När märker man av det?