• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Hälsning från Stuttgart! Fastnade i Amsterdam igår (igen!). Skulle ha kommit fram till Stuttgart igår kväll men det blev i förmiddags istället. Och att gå upp 05.30 för att äta frukost - SEGT är bara förnamnet.

Vad bra att ni ska få till ett simtest i veckan Sweet! Det går framåt iaf...

Cicci: heja heja!

• Liten med Mindre

Morrn morrn!

Rapport från sjuksängen. Börjar bli trött på glass, smoothies, CSI och NCIS. För att inte tala om hög feber och ont överallt. :( Tack och lov för att vi blev försedda med lite amerikanska undergörande förkylningsmediciner i bröllopspresent. Får nog betälla en ny omgång med nästa Atlant-resenär.

Jag har verkligen känt mig ynklig som en hel karl. :( Minns inte att jag någonsin haft 40 graders feber förut. Och definitivt inte så länge. Men jag vet fler som fått flunsan som drabbats lika - så det är nog ingen fara. Även om det är jobbigt.

och - vad roa sig med när hjärnan är för omtöcknad för att göra något vettigt? TV? Förstår inte att någon står ut med att se det dravel som visas dagtid? Hittar inget jag vill se. Muttrar.

Får surfa mig trött och sova lite...

• mugglesfan

Hej Mindre. Vad jobbigt med 40 graders feber - då förstår jag att du känner dig ynklig! Det är väl nästan farligt...?

Näe, dagtv är döden i baljan. Sist jag var sjuk fick jag en överdos Seinfeld (har första säsongen på DVD).

Nu har jag faktiskt inte varit sjuk på ett år tror jag. Åkte på vinterkräk för ett år sedan. Men imorse delade jag taxi med 2 holländare som hostade och snörvlade så nu är jag nog snart drabbad

• mugglesfan

Komplett OT: är det förresten ngn av er som har tips på bra aktiviteter till en konferensresa? Vi brukar har sånt som vinprovning mm men skulle vilja ha ngt annat i år. Jag funderar lite på "lateralt tänkande" bla. Alltså ngn slags mer skojiga övningar som man kan göra i grupp - inte bara allvar utan lite lek också. Ngn som vill dela med sig?

• pirr!

Förstår att vinprovning är lite trist i år.. du kan ju inte delta
    Gruppövningar a lá teambuildning är alltid kul. Just att alla får vara lite aktiva!

• pirr!

Har inga bra tips på intruktörer i Gbg-området tyvärr!

• pirr!

Storasystern-
    hmm nästan så att tre ägg låter lyxigt, men antagligen är det lika svårt att träffa dem ändå.. suck! Trillingar är ju kanske också lite FÖR många barn, även för en som snart längtar ihjäl sig..

• pirr!

När jag väl skriver skriver jag visst mest till mig själv och flera på rad.. som du ungefär, Sweetan

• Lapinette

Fast pirr - du gör det dagtid och Sweet nattetid.

Svar på tråden När märker man av det?