• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Tack tack tack...
    Tycker det är skitlöjligt med sådana tävlingar, men faktum är att man verkligen jobbar ¨på under dessa, så helt tokigt är det ju inte... ja ja. Nice vas får man med sig hem i af

Nu tittar solen fram i Stockholm och det är blå himmel utanför mitt kontorsfönster iaf, underbart!
    Man längtar som en tok till man får ta på sig vår kläder! Ååååååå.....
    Men nu tycker jag åtminstonne att det är lättare att ta sig upp på morgonen när det är ljusare ute

ja ja

Hej Izzie! Spännande, BIM om en vecka, kanske är det du som får det fina plusset!?!

• Lapinette

Ja borde vi inte ge en fin vas till den första plussaren 2007?!! Det kanske ökar motivationen.

• Izzie

Jamen det var väl en käck idé!

• Izzie

Jag är jättesugen på att köpa nya fina vårkläder! och skor! och jacka! och nytt vårsmink! och... o så var det ju det här med ekonomi oxå förstås. Men nåt kul ska jag nog allt unna mig!

Var sugen på att köpa den där boken "Ett barn blir till" på bokrean, men det kändes lite som att gå händelserna i förväg på nåt vis. Någon annan som hittade nåt roligt?

• Bröllopstokiig

Izzie; jag köpte just den boken på rean, tycker inte alls du ska känna att du går händerlserna i förväg, för där står ju allt från IVF till vanligt befrukting o allt både innan och efter!
    Kanske är just det du ska

• Izzie

Jo, du har en poäng där kanske...
    Är den bra förresten?

• Lapinette

Och jag har precis kopierat kompendiet av min kollega. Ska hem och läsa ikväll. Om det dyker upp något matnyttigt återkommer jag med tips imorgon.

• Snart så....

Vi har ett höj och sänkbart bord över på kontoret och nu blev jag lovad det :)
    Skönt att kunna ändra jobbställningen mkt oftare än vad man gör nu (dvs aldrig)

• pirr!

höj- och sänkbart arbetsbord borde verkligen vara för alla!!! Samhället skulle tjäna åtskilligt på detta. Adjö med alla belastningsrelaterade besvär ... eller åtminstone de flesta.

Helt mitt område- ledsen om jag gick igång!

Lizzi- vi BIM ar nästan samtidigt då!! Har som sagt inga vidare förhoppningar då vi bara fick till det EN ynka gång och då ett och ett halvt dygn innan böj..

Svar på tråden När märker man av det?