Koko - jag håller tummarna och hoppas att det går bra, dvs att ni får göra det ni vill göra :) på kliniken menar jag självklart :)
Mindre - har förkylningen/influensa blivit bättre? 40 gr feber lät väldigt jobbigt :( skickar med en stor KRYA PÅ DIG kram!
September - många kramar till dig också!
Hoppas att tjejerna i lillasystertråden slipper komma till mina insikter eller iaf de som jag har för tillfället, dvs att det inte funkar alls. Minns hur mannen och jag funderade vad vi ska göra om vi råkar bli med barn före brölloppet, men ännu har vi inga barn.
Nej, nu ska jag inte dra ner tråden. Brudsommar ostronprovning utan whisky låter inte så dumt heller. Själv ska jag på en champagneprovning på lördag :) det hade varit synd att missa den pga en liten böna i magen. Om man nu får säga så... ;)
Ska iaf förbi bokrean idag och skaffa boken Ett barn blir till som diskuterades tidigare i tråden. Kan vara kul att ha :)
Usch, måste iväg till låssmeden nu och se till att få en kopia extranycklar. Maken och jag delar just nu på ett par nycklar, vilket är ganska jobbigt - tappade bort mina på Kastrup (tror jag) och extraparet vi hade befinner sig just nu i England (en långväga gäst råkade ta med sig dem hem). Tja, det var nästan alla små bekymmer för dagen :)