• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Jag hade kastat instruktionen och självfallet är man inte så där jättebright när man vaknar på morgonen och ska ut och göra detta. Vilket fall som helst...ska bli trevligt med lite sex !

• mugglesfan

Jo Sept halter hade stigit lite i måndags tror jag det var. Var det idag hon skulle göra ett nytt test för att se om det behövs skrapas och/eller tabletter?

Cicci: var tvungen att kolla tråden igen. Hihi, det togs inte emot så väl... De vill nog leva kvar i sina drömmar

Frejis: förstår vad du menar. Fast man tycker att man ligger bra i tid så blir det alltid en massa pill på slutet som man inte räknat med. Ung så har jag det varje gång inför leverans... Men det är så himla skönt sedan när man lämnat ifrån sig det!!!

• nenne78

hej babes!
    hahaha, cici! OOh vad det har kliat i fingrarna när jag har läst den tråden! HAHAHAHAHA! Men du lät väldigt dipomatisk, jag hade nog ogenomtänkt malt ner dem till köttfärs. hihihihi!

• _koko_

Tack för alla tummar och tår, det är klart det måste gå bra när ni är så många som hoppas åt oss! :p

frejis - var det i morgon du skulle till JÅ?

// koko - som tycker ostron är rätt menlöst, men dricker gärna champagne! :D

• Storasystern

Frejis - låter asjobbigt! :( Jag vet vad jag har att vänta i höst... Men ser fram emot (hoppas!!!) ett lååångt jullov och livet efter disputationen!

Joo, lite champagne går nog ner! :)
    Ska på lyxmiddag med mannen på lördag och äta mat för 2000:-/person!!! Hoppas det inte blir ostron och whisky! ;)

• Lapinette

Har nu läst instruktionerna (CB) och jag missade nog halva proceduren imorse. Ha, ha! Snacka om att man är gammal och trött! Vi får se om jag kommer ihåg (minnet igen) och gör ett test när jag kommer hem. Får ju inte glömma den på handfatet då vi ska ha en inredningsarkitekt hem till oss ikväll.

• Frejis

Muggles - grrrrrr åt alla deadlines, datorprogram (i synnerhet Microsoft Word *känner mig smått hatisk*) och egen perfektionism.

Koko - yes, det blir JÅ imorgon förmiddag. Måste säga att gynbesöket känns som ett trevligt avbrott :) hoppas att han har någon behandling att föreslå som kan lösa det hela med barnfrågan.

Systern - en massa nervceller dör och man riskerar att drabbas av stroke när layouten och alla möjliga datorprogram bröjar strula, och den fina text som man har lagt upp ser helt förstörd ut ;) bäst att ha lite tid och mycket tålamod för att fixa det hela. Min man sade förresten att jag hade varit väldigt jobbig - kan faktiskt förstå honom eftersom det är ju han som får ta alla smällar :) dvs se de utbrott som jag har fått vid datorn...

Men man kan också se det komiska ;)

• mugglesfan

Inredningsarkitekt? Spännande! Ngn ni anlitar till er lägenhet? Vad kostar sånt? *nyfiken*

• mugglesfan

Frejis: ja Word är ett kapitel för sig... Speciellt om man håller på och gör rubriker och underrubriker mm i ett dokument - då kan man bli galen när helt plötsligt all text blir fet och strl 18! Och sedan ändrar man och då försvinner plötsligt en huvudrubrik-numrering. Gaaaahhhhh!

Fler som vill göra en voodoo-docka som ser ut som Bill Gates?

• Lapinette

muggles - inget till att börja med men det sen lär det nog bli en del inköp och hon vill nog att vi köper en del genom henne. Har dock hört att hon rekommenderar både dyra och billiga alternativ så det ska nog inte bli så smärtsamt. Och ja, till hemmet, måste ju ha annat att tänka på. Får vi inga barn så lägger vi pengarna på lyx och resor!

Svar på tråden När märker man av det?