• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Årets första plus vinner en vas!!! Heja, heja!

Fast å andra sidan en skinnjacka om tanten kommer är inte så dåligt heller.

• sweetstreet

Lappis,

jag tycker snarare att vi borde dela ut tröstpriser... :? ;)

Är inte första priset ändå att man blir gravid??????

• sweetstreet

Din skinnjacka känns verkligen som en sådan typ win-win situation ju!!! ;) :)

Även om jag fattar att du gäna skulle byta ut den mot en bebis...

men man måste ju ha något att "se fram emot" också, även om man itne plussar!!!!

• sweetstreet

MEEEEN

VAD FAN gör jag HÄR!?!?!?!??!?! :[ :[ :[

Jag skulle ju JOBBBBBBBBAAAAAA!!!! Grrrrrr!!!!!!!!

*sliter mig själv av stolen och släpar iväg mig från datorn*

• Lapinette

Visst borde man få en vas om man inte plussar men herrgud så skulle vi få dela ut vaser hela tiden på tråden!!!

Skinnjackan är helt klart en win to win. Berättade för mannen om min idé och han önskar nu hett att vi får till det. He, he...motivation!

• Storasystern

Lapinette - är skinnjackan så dyr alltså???! ;)

• Frejis

Nu blir jag nyfiken - var såg du skinnjackan Lappis? Börjar känna att jag måste premiera mig själv efter att jag har lämnat in avhandlingen till tryckeriet. Och - få ett rejält bidrag från min man ;) men det här med motivation lät bra. Man ska kanske göra så här: säga till mannen att man köper skinnjackan om tanten kommer och köpa den oavsett om den kommer eller inte :) detta vore en typisk Frejis lösning.

• Frejis

Koko - Jättestort GRATTIS till dig :) :) :) vad kul att det gick vägen och att allt kommer att gå enligt planerna. Min nästa förhoppning är att det fungerar vid första försöket :) fortsätter hålla tummarna :)

• Frejis

Hm, måste iväg och träna ikväll för att göra mig av med all stress och den något psykotiska energiansamling som jag lider av. Sweet, du känner nog igen fenomenet ;) tror nog att det inte unikt för mig utan präglar allt doktorerande.

• Storasystern

Grrr! Tantbesök sex dagar för tidigt! Hur kul är det?? Värdelöst! :(

Svar på tråden När märker man av det?